בנובמבר האחרון בישרה ליאורה כי עבריין המין אלון קסטיאל, שהוגלה לבת ים, ואשתו ואם שתי בנותיו, שני קצמן, נמצאים בהריון שלישי. קסטיאל הורשע בעבירות מין שכללו ניסיון אונס, מעשים מגונים בכוח והטרדה מינית בארבעה אישומים שונים, ושחרורו עורר זעם רב בקרב הנפגעות. כעת אפשר לספר כי קסטיאל וקצמן מצפים לבן זכר. ליאורה מקווה שהתינוק שעתיד להיוולד יהיה ג׳נטלמן שיכבד נשים.

קצמן וקסטיאל קראו את ההודעות וסירבו להשיב.

אלון קסטיאל (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
אלון קסטיאל (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

> יערית שרוני, גרושתו של סא"ל דן שרוני, “הקצין המצלם", שצילם עשרות חיילות בעירום והואשם ב־79 עבירות שונות שבהן פגע לכאורה ב־49 נפגעות, החליטה לצאת עם הסיפור המטלטל ולעמוד על כל במה כדי להשמיע את סיפורה.

שרוני, כל הכבוד. צריך אומץ בשביל זה.
“זה הסיפור שלי, בתקווה שהוא יסייע לאחרים בהתמודדות דומה".

> לידיעת הקוראים יעל שלביה ועומר אדם, כוכבי “מחוברים", האמא של הזמר הגולה בדובאי, שרון אדם, מתחברת לשורשיה היהודיים ומבשרת לאומה שיחד עם חברתה, ברכה שילת, הן ארגנו מסע לארה"ב, “שנועד לחבר מנהיגות נשית לאחדות נשית יהודית. לגשר בין המגזרים החילוני והדתי כאשר המסר הוא שכולנו יהודים ורב הדומה על השונה בינינו. אחדותנו היא מרכיב קריטי להמשך קיומנו". בין השאר כלל המסע ביקור באו"ם ופגישה עם השגריר גלעד ארדן, פגישה עם הקונסול אסף זמיר, תפילה על קברו של הרבי מלובביץ', ביקור במרכז חב״ד העולמי בהדרכת אשת התקשורת סיון רהב־מאיר ו"השראה וריקודים באירוע בינלאומי בהשתתפות 5,000 שליחות חב״ד מרחבי העולם".

אדם, כל הכבוד על קירוב הלבבות. אולי תנסי לפשר בנושא המהפכה המשפטית?
“תודה רבה, היה מסע של אורות!!! התורה והיהדות לא שייכות לדתיים בלבד, הן של כולנו והן נותנות כלים לחיים וכוח עצום שמעניק איזון, ביטחון ושקט נפשי".

שרון אדם (צילום: משה בן נאים)
שרון אדם (צילום: משה בן נאים)