על אף שכיום יעל שלביה היא דוגמנית מצליחה שחיה במגדל יוקרה בדובאי, כידוע את חייה היא החלה במשפחה דתייה וצנועה מנהריה. בהצצה לפרק של הסדרה "מחוברים" בה היא מככבת בימים אלו, תיעדה שלביה שיחה אינטימית שלה עם אמה בה היא מתעמתת איתה על הדרך שעברו יחד, ובעיקר בנפרד. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יעל שלביה בשיחה אינטימית עם אמה (צילום: באדיבות HOT)

אחרי שהקטע הפך לוויראלי וכיכב במדורי הרכילות, שלביה החליטה שלא לתת לאש הזו להתפשט בשדה הקוצים ובחרה לכתוב על כך ברשתות החברתיות בפוסט חשוף במיוחד. "הסיפור עם המשפחה שלי הוא הסיפור הכי חשוף שיצא לי לשתף אי פעם. זכיתי לעבור את אחד מהשיעורים הכי חשובים בחיים שלי דווקא מול המצלמה. אני בטוחה שיש הרבה אנשים שמכירים את התחושה הזאת ומתמודדים לבד, בלי להקשות על אף אחד. התחושה הכי נוראית שיכולה להיות להורה, היא שהוא לא יודע עם מה הילד שלו מתמודד", כתבה בפתיחות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

בהמשך הוסיפה: "למדתי להפסיק לברוח, להפסיק לנסות להחזיק את הכל על הכתפיים שלי ולדעת לבקש עזרה. בסופו של דבר המשפחה שלך היא זו שתמיד תהיה שם לצידך. זה בסדר שלפעמים יש תקופות פחות טובות, זה חשוב לשתף ולא להיות בהן לבד, לקבל את החיבוק שאנחנו הכי צריכים. אני רוצה להגיד תודה להורים שלי, שהם הכח שלי, העמוד שדרה שלי, המורי דרך שלי והנשמה שלי. בית ומשפחה זה הכל".