אמש (חמישי) נערכה בתיאטרון הבימה הפרמיירה למחזמר ״השנה היפה בחיי״ אותו כתב אוהד חיטמן וביים משה קפטן. המחזמר בכיכובם של רוני דלומי, לי בירן, אורנה דץ, מיקי קם, שירה לוי ובן יוספוביץ׳ הביא לפרמיירה החגיגית את כל תעשיית הבידור. מי שהגיעה לצפות בבעלה מתפשט על הבמה ונשאר בתחתונים בלבד היא אליאנה תדהר שבסוף ההצגה לא יכלה לעצור את דמעות ההתרגשות. 

מי שתפס את תשומת לבו של TMI היה דווקא תמיר גרינברג שחזר לזרועותיה של זמרת הליווי שלו, כרמל זורע. השניים שהתחרו יחד ב"כוכב הבא", נפגשו שוב כשזורע הפכה להיות זמרת הליווי של גרינברג. השניים התאהבו והיו זוג במשך חצי שנה, עד שנפרדו ביולי האחרון. אלא שלמרות הפרידה המשיכו להופיע יחד ונראה שהקרבה היום יומית עשתה את שלה וכעבור זמן לא רב בנפרד הם החליטו לנסות שוב. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תמיר גרינברג, כרמל זורע (צילום: איציק בירן)
תמיר גרינברג, כרמל זורע (צילום: איציק בירן)

בפעם הראשונה מול המצלמות הופיעו גרינברג וזורע בהשקה חגיגית ונראו מאוהבים. עוד הגיעו לפרגן: זוכה העונה הנוכחית של "הכוכב הבא" אליאב זוהר, ציפי רפאלי ומוטי רייף, שני כהן, טלי ולירון כרקוקלי, מיכל אמדורסקי, מני ממטרה ופרלה דנוך, ניקי גולדשטיין ובן זוגו אייל, עופר חיון, קובי אוז, עדי ביטי, שרון חזיז ועוד.  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שני כהן (צילום: איציק בירן)
שני כהן (צילום: איציק בירן)

אליאב זוהר (צילום: איציק בירן)
אליאב זוהר (צילום: איציק בירן)

אליאנה תדהר (צילום: איציק בירן)
אליאנה תדהר (צילום: איציק בירן)