הבוקר (ראשון) התקיים אירוע למותג האקטיב האופנתי strongful ב-norder בר מסעדה בתל אביב. לאירוע הגיעו קארין עליה שהגיבה לשמועות על זוגיות עם אסי ישראלוף אחרי שנתפסו בדייט לוהט ביום האהבה, יוצאת "האח הגדול" דיאן שוורץ שפגשה באירוע מתוקשר ראשון את חברתה מימי "האח הגדול" בר כהן, ליאל אלי, קייסי זפטה, רותם חג׳ג׳ ועוד.

שוורץ שהגיעה לאירוע לאחר שנחשפה לראשונה ב-TMI הזוגיות החדשה של האקס נתנאל רודניצקי עם יאנה ארונוב, אמא לילדה, ומאמנת אישית שדומה לאקסית המיתולוגית מהאח, דיאן שוורץ, התייחסה לזוגיות החדשה שלו. שוורץ נשאלה אם צובט אותה לראות שהמשיך כל כך מהר הלאה והשיבה: "ממש לא, ממש לא. הם מתאימים, אני שמחה בשבילו, כל אחד התקדם בחייו".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתנאל רודניצקי טס לחופשה עם חברתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נתנאל רודניצקי טס לחופשה עם חברתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאלה שוורץ על שמחה גואטה היושבת לצידה בפאנל של "הדו"ח היומי" בערוץ רשת 13, שיצאה כנגד אמירתה באחד הראיונות כי "רק כוסיות עוקבות אחריי" וגרמה לשוורץ לבכות. בנוסף, גואטה שאלה אם רודניצקי כשהתארח בתכנית האם הוא מגדיר את הזוגיות איתה כרעילה ונעצרה על ידי המנחה קובי מחט. שוורץ השיבה: "אין לי מה להשלים עם מישהי שלא הייתי חברה שלה, מאחלת לה בהצלחה. לא רואה אותה בשום מקום, הכל טוב". 

דיאן שוורץ על הזוגיות החדשה של נתנאל רודניצקי