דווקא ביום בו מציינים את יום המשפחה, מנחה "הישרדות" גיא זוארץ נאלץ להיפרד מאביו שהלך לעולמו. אשתו של המנחה, יעל בר זוהר, שלפני פחות מחודש חשפה כי הוא הראשון לזהות אותה ודחף את בנו להתחיל איתה לאחר שפגש אותה לראשונה, פרסמה פוסט פרדה מחמיה ושיתפה בתמונות שלהם איתו. "זיגי שלי. אהוב ליבי. הלב שלי שבור. אני לא יודעת איך נמשיך את החיים בלעדיך. בדרך-כלל לכל אחד יש אבא אחד. לי יש שניים. את אבא שלי כמובן, ואותך".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"האבא הרוחני שאימצתי ואימץ אותי. כמה הקשר שלנו היה חזק רק אנחנו וגיא יודעים. אתה האדם הכי נדיב והכי טוב לב שהכרתי בחיי. תמיד חיובי 'הכל ורוד', תמיד עוזר 'מה את צריכה, מה את רוצה'. הכי חרוץ. תמיד 'כן'. המילים לא יספיקו לעולם ואני לא מעכלת שאתה כבר לא איתנו. אבל אתה לנצח תמשיך לשמור עלינו ותאיר עלינו למעלה. אתה המצפן שלנו. אתה האור. אתה הטוב בהתגלמותו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד המשיכה וכתבה בר זוהר: "יום המשפחה היום, אתה ראש המשפחה שלנו. לימדת אותנו מה זה משפחה. נתינה, ללא תנאים, ללא שיפוט, עם כל הלב. תודה שזכיתי בך ותודה שהילדים שלי זכו בסבא המופלא שאתה. מבטיחה לשמור על גיאצו'לה שלך. תנוח על משכבך בשלום ובבקשה תבוא לבקר אותנו בחלומות או בכל דרך. לעולם לא נשכח אותך. אני אוהבת אותך".

יעל בר זוהר, גיא זוארץ (צילום: אביב חופי, HOT בידור)
יעל בר זוהר, גיא זוארץ (צילום: אביב חופי, HOT בידור)