בשבוע שעבר עלתה לאוויר הסדרה החדשה "גוף שלישי", (שמשודרת בקשת 12 בימי שני)  העוסקת במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם, בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, גל מלכה, ליאור רז ואיתי תורג'מן. היום, הדוגמנית המצליחה שירלי בוגנים, חשפה בתוכנית "מדברות על זה" את החרטות שלה בנוגע להבאת ילדים.

שירלי בוגנים פורצת בבכי, באדיבות קשת 12

מעין אדם ודנה גרוצקי שוחחו עם שירלי בוגנים על סיפורה האישי וחיבורו לסדרה. אדם: "הסדרה נכנסת לי למחשבות ולחלומות, היא מתעסקת בנושא פוריות ופונדקאות וברצון העז שיש לאנשים להיות הורים. צפיתי בסצנה של עידו (יהודה לוי) ואימא שלו (ריטה שוקרון) וחשבתי שאני נשרפת מבפנים. כמה שזה מדויק, כואב, נכון. באמת סדרה מופתית. שירלי, כמה את שמעת את התגובה הזו של 'היא עשתה קריירה, במקום לדאוג להיות אימא'?" 

בוגנים שיתפה: "אני לא צריכה להיענש על זה. להיות דוגמנית זה פעם בחיים וזה לתקופה. וכשאת מפספסת את זה אז את מפספסת. כשאת בתוך זה, את אומרת 'אוקיי אני הולכת עכשיו לפתח קריירה', את לא חושבת על להקים משפחה כי את יודעת שזה הזמן שלך. יש לך זמן מוקצב שאותו את רוצה לנצל, אז למה אני צריכה להיענש על זה?". 

"אם הייתי יודעת אז, בגיל 30, שאני יכולה להקפיא ביציות, אולי החיים שלי היו אחרת היום", הוסיפה הדוגמנית. "אבל אז לא הייתה המודעות הזאת. אני לא חושבת שאישה צריכה להיענש על זה שהיא רוצה לפתח קריירה בגיל צעיר".

כזכור, לפני כשנתיים עברה הרחק מאור הזרקורים, ניתוח בחלל הבטן. בוגנים שיתפה פוסט אמיץ וחשפה כי היא סובלת ממחלה הנקראת אנדומטריוזיס, מחלה גניקולוגית המופיעה אצל נשים בגיל הפריון ובשל כך עברה ניתוח.

הדוגמנית בדימוס העלתה אז תמונה ממיטת מחלקת הנשים וכתבה: "החלטתי לשתף אחרי התלבטות ארוכה, ביום שני האחרון עברתי ניתוח אנדומטריוזיס בחלל הבטן. זו היא מחלה שכל אחת מתוך עשר נשים בעולם סובלות ממנה וברוב המקרים לא במודע והיא פוגעת בפריון האישה. 9.5 שנים של מלחמה קשה ודרך מאתגרת שלי ושל בעלי, כדי להביא ילד לעולם. לא נשברים ונמשיך לנסות. מאמינה שבסוף חלומות מתגשמים".