כתב המשפט של חדשות 12 ומגיש הרדיו גיא פלג, שוב תובע. העיתונאי שיגר אמש, באמצעות עורכי דינו אסף שרעף וטליה שחר, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים בגין איומים ולשון הרע, ובו דרישה לפיצויים תוך עשרה ימים בסך 100 אלף שקלים. המכתב נשלח לפעיל שהפיץ בטיקטוק סרטון נגד פלג, ובו איים, ואמר "אנחנו בדרך אליך". במקביל, הוא שייך את כתב החדשות לקבוצה של עברייני מין: "לוקח ילדים בסיכון ואונס אותם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גיא פלג באולפן 103FM (צילום: 103FM)
גיא פלג באולפן 103FM (צילום: 103FM)

זאת לא התביעה הראשונה של פלג בגין לשון הרע, שכן תביעה זאת מצטרפת לתביעות רבות שכבר הגיש כתב המשפט בשנים האחרונות בגין תגובות בעלות לשון הרע ברשתות ובהן זכה בסכומים של מאות אלפי שקלים. פלג הוא לא היחיד ומצטרף לרשימה ארוכה של עיתונאים שסיימו להכיל את כמות השטנה והרוע המשוגרת לעברם ברשתות והחליטו לעשות מעשה, כדי לעצור את הרשע המתחולל בקלות מאחורי המקלדת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אסף שרעף  (צילום: פרטי)
אסף שרעף (צילום: פרטי)

כזכור, העיתונאי הגיש באוקטובר 2021 תביעה בגין לשון הרגע כנגד מספר אנשים, בסך של 350 אלף שקלים, והסביר: "מדובר בקמפיין מאוד אגרסיבי שמנסה להפוך אותי ללעג, אין פה תום לב". אז, היה מדובר בפוסטים שנכתבו כתגובה לחשיפתו של פלג בתחילת יולי באותה שנה בעניין מעון רה"מ, ולפי הדיווח של פלג, נבדק חשד כי במסווה של עבודות שיפוץ לצורכי ביטחון, חלק מהכסף שימש לרכישת ג'קוזי בשווי 50,000 שקל. בהמשך הדיווח נכתב "בני הזוג נתניהו אינם חשודים בשלב זה". בתגובה לפרסום הועלה פוסט, בו נכתב לצד תמונתו של פלג "באמת כבר בלתי נסבל".