השם של סטטיק כיכב במהלך השבוע האחרון בכל הכותרות האפשריות, וכעת עם אלבום סולו ראשון וסרט חשוף מאוד בחוץ, הוא מתייצב לצילומי קולקציית הקיץ של Urbanica, כשלצידו לראשונה מצטלמת גם אגם בוחבוט. TMI ישבו עם השניים לשיחה על הסערות הגדולות בחייהם האישיים, איך סטטיק מרגיש מאז שידור הסרט, מה קורה עם הריב המתוקשר של אגם ונועה קירל וגם, ההופעה הגדולה שלה שמתקרבת בצעדי ענק והפכה כבר לסולד אאוט.

מה אנחנו עושים פה היום?
סטטיק: "מצלמים את הקמפיין החדש של אורבניקה. כל מה שקשור באופנת הקיץ של אורבניקה. אז יש לנו בגדי ים, יש לנו אפילו מזוודות, זה די הפתיע. ואגב, לדעתי זו הקולקציה הכי יפה שיש פה".
אגם: "יצא לי נדיר. נפלתי על קולקציה יפה וכיפית, ואני חדשה פה, אז כיף ממש להיות פה, ואנחנו נהנים בגדול".

טוב נראה שהקריירות שלכם פתאום מצטלבות אחת בשניה – שיר משותף, קמפיין משותף, אולי צמד משותף?
סטטיק: "אני לא חושב שהיא צריכה את זה".
אגם: "הוא כאילו מפיל את זה עלי, בכל הראיונות 'היא לא צריכה את זה. חבר'ה סטטיק לא צריך את זה' ".
סטטיק: אבל לא תופסים צמד בריבאונד, את מבינה? אם כבר תופסים צמד, אז לא בריבאונד".
אגם: "נכון זה גם מאוד מעליב".

אנחנו עוד בריבאונד?
סטטיק:
"לנצח".

נראה לי שהכי מתבקש פשוט לשאול אותך מה שלומך בימים אלו?
"בסדר. האמת שישר יומיים אחרי הסרט אני כאן, אז זה נותן לי ניקוי לראש. אני מרגיש מבורך, מה שנקרא השטאג בלאסד, כי אני מקבל חיבוק חם על המוזיקה ועל הסרט וזה לא מובן לי מאליו, זה מרגש. אני שמח".

אז הסרט בחוץ, האלבום בחוץ, כל הקרביים שלך בחוץ. איך אתה מרגיש עם הסרט הזה?
"אני מאוד מרוגש מהחיבוק. זה מרגיש חשוף, אבל הרגשתי חשוף גם לפני. אני יותר שמח שזו היתה יריית הפתיחה, עם האלבום, שהייתי צריך לחזור לעשייה. הרבה זמן נעלמתי גם מהרשתות, אז אני שמח שהאלבום יצא. השתחררתי. הורדתי מעצמי אזיקים". 

מה שנקרא לירז, במלוא הדרו.
"כן. כאילו אתה יודע, כל האלבום גם מדבר על זה וגם הסרט, על מה זה לירז ומה זה סטטיק. יש שם רגע שהוא שואל אותי... ראית את הסרט?"

בטח שראיתי.
"אז יש איזה רגע בסרט שהוא שואל אותי עם מי אני מדבר? עם לירז או סטטיק? ואני מסתכל עליו ואני אומר "שנינו". אז אנשים כאילו רוצים לעשות את ההפרדה בגלל שקוראים לאלבום לירז, אבל בסוף אני סטטיק ולירז, אין באמת את ההפרדה".

יצא לכם לדבר, לך ולבן אל מאז שהסרט יצא? ראינו את הסטורי שהוא העלה שהוא איחל לך בהצלחה. היה עוד משהו מסביב?
"לא. הסטורי ממש ריגש אותי, באמת זה היה מרגש, זה גם הרגיש לי מאוד כנה, ולא. לא דיברנו מאז".

ראית את הסרט אגם?
"כן ברור".

מה חשבת עליו?
"האמת שמאוד התרגשתי, סרט מאוד מאוד מרגש ואמיץ וכנה, באמת מהלב. אני שמחתי לראות את לירז בלי מסיכות, מדבר על הכל, הכי פתוח שיש, וזה נראה לי גם נותן משהו אחר לקהל שרגיל לראות אותו כ"סטטיק", אבל נתן להם איזה נקודת מבט אחרת של "הנה אני באמת", ולי זה גם היה כיף לראות את זה מהצד".

את גם עלית לכותרת בחודשים האחרונים עם ריב שקרה או לא קרה עם נועה קירל. איך את עם כל זה? את לא בן אדם של סערות תקשורתיות בדרך כלל.
"קודם כל אין שום ריב. אבל אני אגיד לך את האמת, אני לא כל כך מתעסקת בזה. זה לא חשוב בעיניי. אני כל כולי מרוכזת בהופעה שלי".
סטטיק: "היא עשתה סולד אאוט".

שמעתי על זה, היכל שלמה. זאת פעם ראשונה שאת פותחת קופות לא?
"נכון, זאת פעם ראשונה שאני פותחת קופות, וזה מרגש בטירוף. זה משהו שרציתי לעשות נראה לי מהרגע הראשון שעליתי על במה. כל השנים האלה, שאני עובדת כל כך קשה, שאני מתבגרת יחד עם הקהל שלי, אני מוציאה שירים, אני מחפשת את הקול הפנימי הזה של מה אני רוצה להיות ומי אני בכלל. אני מרגישה שזה הרגע שלי באמת להבין ולעשות את זה ולתת לקהל שלי את כל האהבה שאפשר, ואני עובדת על זה בטירוף. מבטיחה שיהיה מושלם, וזה סולד אאוט וכיף ומרגש".

קודם כל מרגש ואנחנו מקווים שתזמיני אותנו. אני חייב לשאול, בריאיון שהיה לנו איתה השבוע, נועה אמרה שהיא לא מתחרטת על מה שאמרה ושהכל בפרופורציות, ובאהבה ובכיף. מסכימה עם זה?
"נראה לי שכן. כאילו, אני לא חושבת שהיא צריכה להתנצל על משהו או להתחרט על משהו, זה בסוף שלה, אתה יודע אני לא באה לחנך אף אחד. אני סך הכל אמרתי שאני לא הייתי מתנהגת ככה, בטח שלא המנהלים שלי. אבל, באמת באמת, באמת, הכל בסדר. אני לא מתעסקת בזה, זה באמת כל כך לא חשוב. נראה לי שזה קצת יצא מפרופורציות. הכל טוב".

אז תצפי באירוויזיון?
"כן, נראה לי שכן. אם לא תהיה לי הופעה אני אצפה".

טוב בואו נקליל, טרנטולה השיר החדש שלכם, יש לך סאונד חדש שם נכון, אני לא טועה?
"כן, תשמע לעבוד עם סטטיק זה אומר לצאת מהקופסה, ולהוציא דברים חדשים. האמת שאני באמת לא חשבתי שקיימים בי דברים כאלה, ואני זוכרת שישבנו בחדר ואמרנו "טרנטולה", ורון ביטון אמר "טרנטולה" במבטא, ואני יושבת בחדר, ואני אומרת "מה, אני אעשה את זה עם ה-ר' הזאת? אני כאילו לא מרגישה בנוח עם זה". ואז קפצתי למים, וזה יצא מושלם. וזה כיף לעבוד באמת עם אנשים מוכשרים שנותנים לך את כל הביטחון שיש להרגיש הכי בנוח, וזה יצא מדהים. אני עפה על זה". 

סטטיק אתה מסכים איתה?
"איך אפשר שלא?"

אתה יודע, אצלך יש תמיד מסרים סותרים בשירים, וטרנטולה היא חיה שאמנם נראית מאיימת ומפחידה ופרוותית, אבל היא לא מאיימת על בני אדם. יש פה מסר למישהו?
"וואו לך תדע. לך תדע על מה השיר מדבר".

טוב, אתה הולך להתארח אצל אגם בהיכל שלמה?
"חד משמעית הולך להתארח. בקהל".