בשבת האחרונה התמודדו השורדים עם משימת האוכל המסורתית הנערכת מדי עונה ב"הישרדות", ויאמר לזכותה של ההפקה כי העונה,בשונה מהקודמות, המשימה לא כללה איברים פנימיים של חיות אלא סיפקה מאכלים קשים לאכילה מהצומח. כפי שראינו במשימת הפלפל החריף השתתף השורד סהר כהן, שעל מנת לסיים ראשון בחר לבלוע את כל הפלפלים החריפים בבת אחת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סהר כהן במשימת "השורד האחרון" (צילום: צילום מסך רשת 13)

על המסך ראינו את כהן רוכן על הרצפה ודומע מרוב החריף, ולבסוף חוזר מחוייך לספסל. השורדים התפקעו מצחוק יחד עם צוות ההפקה, אלא שבפועל המציאות הייתה שונה ממה שנראה על המסך, ומה שלא ידעתם זה שהמשימה הוחלפה ברגע האמת. אחרי כמות הפלפלים הגדולה שדחף כהן לפיו, צוות ההפקה ראה את הכאב שלו והחליט בשנייה האחרונה להחליף את הפלפלים בעלי תרד שמצאו בשטח. 

ועל אף ההחלטה להחליף את המנה, מצבו של כהן בעקבות הפלפלים המשיך להחמיר ועל מנת למנוע התדרדרות דרסטית הוא קיבל מהצוות הרפואי חלב שיעדן את גרונו. לרוע מזלו של כהן, הוא לא נוגע במוצרי חלב ולכן נאלץ במקום זאת להעביר את הלילה בפיקוח רפואי על אלונקה כשהוא מחובר לאינפוזיה ומטופל במורפיום. 

מקורות בהפקה מסרו ל-TMI בבלעדיות כי כהן נאנק וצעק כל הלילה, עד כדי כך שהשורדים שהיו בקצה השני של האי שמעו את צעקות הכאב שלו. וכעת נשאלת השאלה - האם ההפקה דואגת לבריאותם של השורדים, ואיפה עובר הגבול בין בידור ורייטינג טוב לאנושיות וחמלה?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

סהר כהן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)
סהר כהן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)