אחד המתמודדים הבולטים של "נינג'ה ישראל", מתן בלו, עבר לפני כחצי שנה אירוע לבבי בעת טיול עם אשתו בארצות הברית ואושפז בבית חולים בניו יורק. משפחתו אישרה את הדברים וכתבה בעמוד האינסטגרם שלו: "הוא עטוף במשפחתו ובחברים קרובים. ההחלמה אמנם לא פשוטה, אבל אין על מתן בלהתגבר על כל קושי ולעבור כל מכשול".

כעת אחיו של בלו, שון בלו, שהוציא היום שיר חדש שלו, סיפר על הטרגדיה שהמשפחה עברה ועל מצבו של בלו היום. "כמו שהרבה מכם יודעים, לפני כחצי שנה המשפחה שלי עברה משהו שנראה כמו טרגדיה. מתן אחי הגדול, אחד מהספורטאים הבולטים במדינת ישראל, נינג'ה אמיתי והדבק של הבית שלנו - חטף דום לב".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מתן בלו (צילום: אינסטגרם מתן בלו)
מתן בלו (צילום: אינסטגרם מתן בלו)

"במשך חודשים ארוכים מתן היה בין חיים ומוות. אמנם המצב הרפואי היה מייאש, אבל אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע. לא מזמן מתן חזר לחיים. בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר. פתאום, התבהר לי שמה שנראה כמו טרגדיה יכול גם להיות מקור גדול לתקווה. הרבה זמן חיכיתי עם השיר הזה, לימים שבהם הקרקע תהיה יותר יציבה. כתבתי אותו הרבה לפני האירוע של אחי אבל בתקופה האחרונה הוא קיבל משמעות חדשה ונתן לי ולמשפחתי כוח. מקווה שגם אתם תקבלו קצת מהכוח הזה".

View this post on Instagram

A post shared by Shon Bello (@shonbello)