שנה חלפה מאז עמדו ניב סולטן ומאור שוויצר תחת חופה ונישאו. אלא שבמקום להתחיל יחד את החיים שלהם כזוג טרי, השניים מבלים את השנה הראשונה שלהם לנישואים בנפרד. בשבעת החודשים האחרונים נמצאת סולטן באתונה, שם היא מצלמת את העונה השלישית של "טהרן", כשהיא הרחק מבעלה הטרי והשניים נאלצים להסתפק במפגשים חטופים בין לבין.

בסוף השבוע האחרון נחתה סולטן בישראל, לביקור מולדת של שלושה ימים, לטובת צילומי הקמפיין של "אלביב" מבית ללוריאל פריז, להם היא משמשת פרזנטורית. מיד בסיום הצילומים חוזרת סולטן שוב לאתונה, להמשך צילומי הסדרה בעוד בעלה מאור נמצא בימים אלה בתאילנד לטובת עסקים. על סט הצילומים סיפרה על המחיר הכבד שהיא משלמת בנישואים לטובת קריירה. "אני רגילה שהמרחק אצלנו כבר דבר שבשגרה. בית של שני שחקנים זה חתיכת עניין ולכן יש בנינו המון הכלה, הבנה ואמפתיה".

ניב סולטן (צילום: לנס הפקות)
ניב סולטן (צילום: לנס הפקות)

עוד שיתפה על התחושות של להיות זמן רב הרחק מהבית בצילומים לטהרן: ״המרחק מהבית לכל כך הרבה זמן כמו עכשיו (7 חודשים באתונה) והמרחק מהמשפחה – זה לא משהו שאפשר להתרגל אליו באופן קבוע, אבל המחיר שאני משלמת משתלם אל מול הגשמת החלומות". על הצילומים לטהרן סיפרה שהיא מככבת לצידו של השחקן הבינלאומי יו לורי. אך יותר מרגש אותה המשחק לצידו של ששון גבאי - שעבורה זה התגשמות חלום.  

ניב סולטן (צילום: לנס הפקות)
ניב סולטן (צילום: לנס הפקות)