אתם בטח חושבים שהאייטם הבא הוא על יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן, שהיה דובר של עמותת ״שוברים שתיקה״, אבל תופתעו לגלות שהפעם לא, כי יש משתתף נוסף בריאליטי הפופולרי שיוצא בקריאה לעונש מוות למחבלים יהודים. עומרי אפליה, בן ה-27 משתתף העונה האחרונה של "האח הגדול" שנכנס באיחור לבית כי חלה בקורונה והודח באותה מהירות שבה נכנס כמודח השני, יוצא בהצהרה קשה שמעוררת סערה ברשת.

בעקבות הפיגוע האחרון אושר כידוע חוק עונש מוות למחבלים בוועדת השרים לענייני חוקה, כעת מעלה יוצא "האח הגדול" פוסט ותוהה או קובע: "האם חוק עונש מוות שהולך לעבור בקרוב, תופס גם על מחבלים יהודים?״. תוך דקות זכה עומרי למטר של תגובות קשות ובחר להתייחס לדבריו: ״קשה לכם לקרוא את הסטורי שלי, אה? אולי זה בגלל שאתם מגדירים מחבלים יהודים במילים אחרות? לוחמי חופש, גיבורים, תפארת מדינת ישראל".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עומרי אלפיה (צילום: יח''צ)
עומרי אלפיה (צילום: יח''צ)

עוד הוסיף: ״רוצח הוא רוצח נקודה. זה לא משנה אם עשית פיגוע במערת המכפלה, אם התפרעת ושרפת בתים ורכבים בחווארה, או אם זרקת בקבוק תבערה על בית של משפחה בשועפט. אתה מחבל ולא משנה באיזה צד״. מי שהשתתפה איתו באותה העונה והגיעה למקום השני, בר כהן, לא שתקה לדבריו וכתבה: "לא זכור לי שיהודי הולך להתפוצץ באוטובוס. והכוונה היא למחבלים, לטרור. אל תנסו אפילו להפוך את החוק הזה לכלל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בר כהן (צילום: לס הפקות)
בר כהן (צילום: לס הפקות)