הזמר והיוצר יהונתן מרגי נבחר להוביל את קמפיין האיפור של המותג הבינלאומי IL MAKIAGE ויצטרף לפרזנטורית עדן פינס. המוזיקאי המצליח, אשר עסוק בימים אלו גם בקריירה הבינלאומית וידוע בבחירות האופנתיות הנועזות שלו, נבחר להיות הגבר הראשון בישראל שיקדם קמפיין איפור גדול. בראיון על סט הצילומים סיפר הזמר ל-TMI על העבודה מעבר לים, הזוגיות הפורחת בחייו והאקסית, נועה קירל, שמתכוננת לאירוויזיון והמילים הקשות כששר עליה בשיר "Sucks To Know You".

"אנחנו נמצאים בקמפיין חדש ומרגש ל'איל מקיאז', זה משהו שאנחנו מדברים עליו כבר הרבה זמן, הוא מרגש בשבילי ובשבילם", סיפר מרגי ל-TMI. "קמתי היום בבוקר בתחושה שאנחנו עושים משהו שהוא מעבר למשהו שכיף לנו, 'יש כאן מסר מאוד גדול של חופש', של להיות מי שאתה, של להנות בלי גבולות ומהבוקר עד עכשיו התחלנו לצלם כל מיני דברים ואנחנו מבסוטים וזה כיף, משפחה".

יהונתן מרגי שר על השנאה לנועה קירל - וכעת הוא מסביר (ראיון וצילום: קיץ ברבנר)

אתה הגבר הראשון שנבחר להוביל קמפיין איפור, ספר לנו על זה
"כן, מפתיע שלא היה דבר כזה לפני זה, אבל אני שמח להיות הראשון שעושה את זה בגלל שאני חושב שזה חשוב, דווקא בגלל שזה לא משנה אם אני גבר. זה לא משנה אם אישה עושה קמפיין לאיפור או גבר עושה קמפיין לאיפור, או לובש בגד כזה או בגד אחר, העניין הוא להיות מי שאתה, והאיפור הוא עוד דרך לבטא את עצמך. זו עוד אומנות, ואני מרגיש שאנחנו עושים היום אמנות, וזה כיף".

למה את החושב שבחרו בך?
"אני חשוב ששוב, בגלל הערכים, אנחנו מדברים את אותה שפה, חשובים לנו אותם דברים, אותו המסר, של חופש של שוויון, של חוסר גבולות, זה משהו שדיברנו יחד באותה ספה מהרגע הראשון שנפגשנו. וזה מהות היום הזה, זה לא שיווק של מוצר ספציפי, זה שיווק של מסר ואני חושב שכולנו מתרגשים מזה מאוד".

בימים אלו אתה מצליח, מופיע בתוכניות טלוויזיה בארה"ב. ספר איך נראים הימים שלך
"קשוח, אני עושה הרבה הלוך-חזור ללוס אנג'לס. הרבה ג'ט לג, הרבה פייס-טיים, אבל הרבה עבודה וזה כיף".

למה אתה מנצל את 15 שעות הטיסה?
"אני מאוד אוהב את 15 שעות הטיסה, מאוד, האמת שזה קטע, כי זה קצת התנתקות מהעולם. אני קורא ספרים או שומע ספרים, משהו שמעניין אותי. אני מנצל את הזמן הזה לעשות דברים שאני אוהב".

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

מה החוויה הכי מיוחדת, מרגשת, גדולה שהייתה לך בתקופה האחרונה בארה"ב
"הייתי בגראמי, בכל מיני אירועים סופר מיוחדים, ראיתי אנשים שגדלתי עליהם, אגדות, עומדים לידי, כמו פול מקרטני. זה להרגיש שעומד לידך מישהו ששינה את העולם, וזה באמת החלום שלי, להגיע למצב שאתה עושה שינוי באמת. מעבר לשאלה אם זה מרגש אותך או שזה מגניב לקהל, משהו שעושה שינוי. זה היה בשבילי מיוחד  להרגיש את הנוכחות שלו בחדר".

דיברתם?
"לא, האמת שלא דיברנו. דיברתי עם אנשים אחרים".

יש דיבורים עם הרבה מפיקים. צפוי לצאת משהו מעניין בקרוב?
"בקרוב יצאו הרבה דברים. אני המון באולפן, אני מרגיש שהמוזיקה שלי יותר אמיתית, יותר מי שאני באמת. אני לא יכול לחכות כשזה ייצא".

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

כשסטטיק ובן אל התחילו את המסע שלהם אל מחוץ לגבולות ישראל, הייתה הרבה התרגשות והרבה שקעה בזה. בסופו של דבר בגלל עניינים אישיים זה לא המשיך. יש לך חששות שמשהו כזה יקרה?
"אין לי חשש בכלל. אני מתרכז בלעשות מה שאני עושה הכי טוב וליהנות מזה באמת. ואני בטוח שזה יעבור החוצה, אני מאמין שזה יהיה טוב לגמרי".

ברשת משווים אותך להארי סטיילס, מה אתה חושב על זה?
"זה מדהים, הכי משמח אותי בעולם".

נועה ימים אלו הולכת להופיע באירוויזיון, מה אתה מאחל לה
"מלא, מלא, מלא בהצלחה. זה נראה מדהים, אני מתעכן, ואני מאחל לה בהצלחה".

איך זה מתיישב עם המילים שלך השירים שלך "שונא אותך, פאק יו".
"היא מייצגת את המדינה, אני מאחל לה בהצלחה כי זה טוב לכולנו".

ברמה האישית.
"ברמה האישית גם, שיהיה לה הכי טוב שאפשר, מה השאלה?".

אני שואל כי זה לא מסתדר עם החלק האמנותי, המילים של השיר.
"זה כן. כל הדבר הזה היה נטו תפיסה של רגש בזמן מסוים. זה לא אומר שאני לא מעריך את מה שהיה לי איתה. אני מעריך ואוהב מאוד, מאוד, מאוד. הכל בסדר ואני לא יודע מה הבנת אחרת".

יש לך בת זוג תקופה. מה למדת על עצמך ממערכת היחסים הזו?
"למדתי המון, אני לומד הרבה כל הזמן מכל דבר חדש שאני עושה, ואיתה גם, פשוט כיף, זה קל, זה טבעי, ואני שמח מזה מאוד".

במה זה שונה ממערכות יחסים קודמות שהיו לך?
"זה שונה אוטומטית כי היא בן אדם אחר. בסיטואציה איתה אני מרגיש אני מבטא את עצמי בצורה אחרת מכל דבר אחר שהיה לי. זה כיף לי, מאוד טבעי, אנחנו כמעט שנה ביחד וזה כיף".

יהונתן מרגי, ליה שון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהונתן מרגי, ליה שון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתה רואה את עצמך מעתיק את חייך לארצות הברית אם דברים שם יתקדמו יותר?
"כן, בדיוק, אם הדברים יתקדמו. אני חי ברגע. יש לי קריירה כאן שחשובה לי מאוד, וקהל שאני מאוד אוהב ואני מקווה מאוד שזה יקרה גם שם. אבל כרגע אני כאן".

מה יותר כיף, לשיר בעברית או באנגלית?
"זה שני דברים שונים לגמרי, מאז שאני זוכר את עצמי תמיד כתבתי באנגלית, מצד שני כשאני שר פה את השירים שלי שעשיתי איתם קריירה - אין דבר מרגש יותר מלראות אותם שרים את זה. זה קשה לעשות את ההשוואה הזו - מי אתה אוהב יותר מהילדים שלך".

התמודדת בעבר ב"כוכב הבא לאירוויזיון", עכשיו נועה עושה את זה. כרגע, כשאין תוכניות ריאליטי, יכול להיות שיבחרו בך, היית רוצה לעשות דבר כזה.
"לפני הכל זה היה מחמיא ומרגש. צריך לראות את הסיטואציה, אתה אומר לי משהו היפותטי כזה. אני לא יודע, יכול להיות שלפני יומיים זה היה מתאים, ואחרי זה היה נכנס איזה פרויקט. יכול להיות שהיו לי חלומות שהייתי רוצה להגשים. אבל בגדול זה נשמע לי כבוד לייצג את המדינה".

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)