אתמול שיתפה כוכבת "האח הגדול" לשעבר נופר מור סטוריז בעמוד האינסטגרם שלה, בהם חשפה כי במשך שנים בחרה לשתוק בזמן שאדם אחר, שאת שמו סירבה לחשוף, פרסם עליה שקרים וסיפורים שלא קרו מעולם במרוצת השנים. כמו כן, שיתפה מור את העוקבים בהתלבטות שלה האם להגיש נגד אותו מפיץ שקרים תביעת דיבה ולשון הרע.

נופר מור מאיימת בתביעה (צילום: אינסטגרם)

"אני לא בדיחה של אף אחד בטח לא של האדם הספציפי שאני מדברת עליו. ההשתלחות הזאת במשך שנים עולה לי על העצבים. במשך כמעט עשר שנים אני שומעת עליי סיפורים, שקרים, דברים שלא קרו מעולם - ויש לי הוכחות שהדברים האלה לא קרו מעולם, ולא יצאו מהפה שלי מעולם ולא פורסמו ברשתות החברתיות מעולם. עד היום לא עניתי כי ידעתי לשמור על הפה שלי כשמדובר בבן אדם הזה כדי לא לפגוע בחיים האישיים שלו. אני יכולה לתבוע, כבר בדקתי, על הוצאת דיבה, פגיעה בשמי הטוב", הטיחה מור באותה הדמות שנשמרה מסתורית.

בעקבות המילים הקשות, לא מעט שמועות החלו לרוץ בעניין מי האדם שנופר מור מעוניינת לתבוע, וכמובן שלאור ההיסטוריה הפרטית שלהן, בראש הרשימה מככבת דנית גרינברג. כעת, בלוגר האופנה נדיר אליהו, עושה לנו סדר בשמועות וחושף פודקסאט שערכו ממש לאחרונה דנית גרינברג ויוצאת העונה האחרונה של הראליטי בר כהן, במהלכו עקצה גרינברג את נופר מור והתנהלותה.

נדיר אליהו יצא לחקור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נדיר אליהו יצא לחקור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"נופר הייתה איתי בעונה השישית, חלק מסיפור האהבה המשולשת שלי", אמרה דנית וסיפרה לכהן פרט מהימים בהם כיכבה בעצמה בראליטי: "היא פרסמה כשהיית בבית 'האח הגדול', הודעות ששלחת לה בזמנו. למה היא חשפה את ההודעות האלו, מה הסיבה? היא רצתה אייטם?".

בר השיבה: "היא רצתה יד קלה על המקלדת, אני לא דוגמא לבחורה שמרביצה טוקבקטים זה משהו שנבע מעצבים, אהבה, שנאה. דיברתי שם לא יפה זה היה לפני עשר שנים, וכתבתי לה נופר תעצרי, זה בא ממקום למה את מבאסת אותי זאת לא את. תעצרי". אלא שדנית לא הסתפקה בזה והמשיכה לחמם את כהן על הפרסומים של מור: "את גם לא אותו אדם שהיית לפני עשר שנים אז למה?".