יותר ויותר סלבס יוצאים מהארון בימים אלה והופכים להיות מעורבים ופעילים פוליטיים ברשתות החברתיות וברחובות, במחאה החברתית שמתרחשת ברחבי הארץ נגד החלטות הממשלה החדשה ושינוי שיטת המשטר. בין האנשים שלא חוששים להביע את עמדתם על הממשלה החדשה מצטרפת גם מגישת תוכנית הבוקר פאולה רוזנברג שיוצאת הבוקר להפגין בצמתים.  

בפוסט ששיתפה מההפגנה הבוקר כתבה: "המפגינים הבוקר, אנשים שיוצאים להפגין, באופן חוקי, ומעזים לכעוס, להסתכן, להילחם על מה שחשוב להם, לא נכנעים לאדישות וגם לא מתעלמים וזה מאוד עצוב שהגענו למצב הזה מצד אחד, אבל מרגש עד מאוד לראות כל כך הרבה אנשים שמוכנים לומר שזה הזוי שמי שמשקר לא משלם מחיר על השקר, שמי שגונב מקופת המדינה מקבל פרס, שמי שמשפיל אחר רק בגלל הדת שלו או הנטייה המינית שלו או הקול שלו, שדומה לדעתו לקול של מי שעושה ספונג'ה, ממשיך לקבל כסף מהמדינה ונקרא 'נבחר ציבור'".

View this post on Instagram

A post shared by (@paularosenberg)


"אני כבר לא יודעת מה זה אומר להיות ימני או שמאלני. החלוקה הזו מזמן לא רלוונטית לדעתי. כבר יומיים אני שומעת את כל האנשים הכי ימנים והכי דתיים שאני מכירה מזועזעים לגמרי ממה שעשו יהודים בשם היהדות ובשם האידיאולוגיה הפוליטית בכפר חווארה. אם אנחנו שותקים אנחנו נותנים להם לבלבל אותנו. זה לא יהודים נגד מוסלמים, זה לא דתיים נגד חילוניים, זה לא רפורמים נגד אורתודוקסים, זה לא נשים נגד גברים, זה לא ימנים נגד שמאלנים".

"תקשיבו טוב, החלוקה החדשה היא אלו שמאמינים ש"אם אין דרך ארץ, אין תורה" (מסכת אבות, פ"ג, מי"ז), מול אלו שמאמינים ש"משהו טוב רק אם הוא מה שהם יודעים" (להקת שוטי הנבואה, מתוך השיר "ידיעה"). תודה לכל מי שיוצא היום לרחוב להתפלש בבוץ באופן חוקי ומוסרי. אל תפריעו רק מתוך הפחד או האינטרס שלכם", וסיימה בהצהרה הבאה: "יוצאת להפגין כי אני אוהבת את המדינה שלי ואת הילדות שלי".

פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)
פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)