כחודש אחד בלבד עבר מאז שחקן הכדורגל לירן שטראובר ובת זוגו טל טלמון צעדו על שביל החופה ונישאו זה לזו, אחרי כארבע שנות זוגיות וילד משותף. השניים עוד לא הספיקו להמריא לחגיגות ירח הדבש וכבר נפלה על שטראובר מכה מבאסת. בסרטון שהעלתה אשתו הטרייה, היא נזכרה בפעם ההיא, אי שם בשנת 2019, כששטראובר השתתף בתוכנית "נינג'ה ישראל" ושבר את ידו. למה היא נזכרה בזה אתם שואלים? צפו ותגלו. 

לירן שטרואבר שבר את ידו (צילום: אינסטגרם)

בתיעוד שהעלתה טלמון בסטורי באינסטגרם שלה היא סיפרה: "יש לי ממש דה ז'ה וו מאז שהתחלנו לצאת, ואז חודש אחרי זה הלכת לנינג'ה ועשית בושות ושברת את המרפק ואמרתי לך 'זה לא לגילך' נכון? אז למה יש לי דה ז'ה וו?", צחקה טלמון תוך שהיא חושפת שגם ברגעי התיעוד הוא היה חבוש בגבס על ידו. 

"למה את מנאחסת אותי?", צחק בעלה, והיא ענתה: "למה הלכת לשחק, אתה גבר בן 60, אסור לך לצאת מהבית. אתה לא עושה ספורט, ברגע שאתה עושה ספורט זה מה שקורה". בעוד שטראובר התעקש שמדובר בסך הכל ב"חוסר מזל", טלמון לא יכולה הייתה שלא להיזכר בכך שכעת עליה יהיה לקלח אותו בתקופה הקרובה. 

כמו כן, אם לא זכרתם את הרגע המדובר בו שטראובר שבר את ידו במסגרת הראליטי "נינג'ה ישראל", טלמון לא שכחה לצרף את הרגעים שתועדו ב-2019 מהפעם הקודמת. 

לירן שטראובר שבר את ידו בנינג'ה ישראל 2019 (צילום: אינסטגרם)