האח הקטן לבית משפחת רפאלי, און רפאלי, מוכר לכם בעיקר כדוגמן וכשחקן בסדרות נוער, אלא שכעת הוא יוצא בקריירה מוזיקלית כזמר והצליח להפתיע אפילו אותנו עם קול זמיר. רפאלי משחרר היום סינגל ראשון "שריטה", מתוך אלבום סולו ראשון, עליו עבד בחודשים האחרונים תחת חברת 'איי ליסט' בסוכנות רוברטו.

בראיון ל-TMI סיפר און איך הגיע למוזיקה, על מה נכתב השיר ואיך זוגתו בחודשים האחרונים, הדוגמנית שחר חיון, שינתה אותו. "אחרי הרבה שנים שאני עושה מוזיקה החלטתי לשחרר סינגל ראשון. 'שריטה' הוא שיר שנכתב בסשן עם המפיק רובי פאייר ואלי חולי. לאחר שנים בתחום המשחק והדוגמנות, הרגשתי שהמוסיקה והיצירה בוערים בי. נכנסתי לאולפן עם רובי ואלי ויצרנו יחד שיר שמביא אותי אמיתי, נקי ומדויק. השיר הוא לא שיר פרידה אלא שיר שמדבר על המורכבות בחיים והיופי שבהם".

אתה דוגמן מגיל צעיר וגם שחקן בשנים האחרונות. פתאום זמר. ממתי אתה שר?
"מגיל קטן בקריוקי ובבית עם חברים. אני זוכר שבגיל 12-13 כבר היינו נפגשים ושרים. זה התחיל כתחביב שלנו מדי פעם. הייתי שר כמו שהרבה אנשים שרים, לכיף".

און רפאלי (צילום: דניאל סיני)
און רפאלי (צילום: דניאל סיני)


מתי הבנת שאתה רוצה להפוך את זה לקריירה?
"בתקופת הקורונה. הייתה תקופת של סגרים. הכל היה סגור וכולם היו בבידוד והתחיל לשעמם כשהעולם עצר מלכת. בשביל להישאר נורמליים היינו נפגשים בבית ועושים קריוקי. קפץ לי רעיון 'למה לא להקליט שיר?'. אני נהנה מזה, אנחנו בעידן היום שזה הרבה יותר לגיטימי לנסות ולהוציא שיר. הלכנו לדולי ופן והקלטתי שיר, הלכתי אליהם מספר פעמים לאולפן. הבנתי שזה כיף לי ואני מתחבר. אחרי כמה חודשים נפגשתי עם רובי פייר והבנתי ש'זה זה'". 

איך המשפחה הגיבה לזה? היו ספקטים בהתחלה? הרימו גבה?
"לא. אני רגיל מגיל קטן שהמשפחה אומרת לי 'אמן' ותומכת בי ואיתי לאורך כל הדרך במיליון אחוז. איך ששיתפתי ידעתי שהם יעופו על זה. מאז שאני קטן הייתי שר בבית מזרחית, רוקד מייקל ג'קסון ועושה חיקויים".

כלפי חוץ אתה נראה ביישן.
"אני עדיין ביישן. אני מאוד לחוץ לגבי היום שהשיר יוצא, אבל אני גם אוהב את זה. אני אוהב לעשות דברים שלא נוחים לי ונעימים לי". 

איך אתה מתגבר על הפחד?
"אני מאוד בטוח באיך שאני שר ובשיר. בלי קשר לזה, קיבלתי המון פידבקים מהמשפחה והחברים. התלבטתי והשמעתי לאנשים וקיבלתי פידבקים חיוביים והגעתי למצב שאני מגובש בדעה ושלם לגמרי עם היצירה שלי ומוכן להשמיע אותה". 

ברפאליז ראינו שלא לקחת בהתחלה כזה ברצינות את התחום הזה. זה השתנה?
"הוא חשב שאני ככה כי הייתי אז בליווי של אמא שלי. הוא חשב שאני לא מקצועי ושהעבודה עם אמא הופכת את העבודה ללא רצינית וחובבנית. הוא הזכיר לי ש'הלו, אנחנו קמים ועובדים'. זה כבר לא יהיה לקום בבוקר ולשבת עם אמא לפגישה בחצר". 

און רפאלי, שחר חיון, ציפי רפאלי (צילום: יח''צ)
און רפאלי, שחר חיון, ציפי רפאלי (צילום: יח''צ)


יש חשש שלא יקחו אותך ברצינות בגלל הייחוס המשפחתי?
"זה פחות חשש אבל אני מודע לזה. אני מגיע מנקודה שעברנו דבר או שניים, לא רק אני אלא גם המשפחה שלי. קיבלתי עצות כל כך נכונות ואני מודע. אני יודע שהכל יכול ללכת ויכול לא ללכת, ואני בסדר עם זה. אני חושב שעדיף לנסות ושלא ילך מאשר לא לנסות בכלל ולהיזכר בעוד עשר שנים שרציתי לשיר ולא עשיתי כי פחדתי. אני מודע לזה שאולי גם לא יאהבו, וזה בסדר". 

אתה שר בשיר "עולה, יורד. ככה זה גאות ושפל". אתה מרגיש ככה על החיים שלך? שאתה חווה עליות וירידות?
"לכל בן אדם יש עליות וירידות וזה נורמלי. יש לי שריטות, אני לא מושלם. הייתי בתקופה של קורונה, הכל היה רגיש ואתה לא בשיא של עצמך. זו הייתה תקופה של ירידות. אני כבר לא צריך הכנה לזה שתהיה ירידה, זה בסדר וגם אם זה לא יהיה מוזיקה אז יש עוד המון תחומים. אני אהיה מאוד מאושר אם זה יעבוד ואני אשאר עדיין מאושר אם זה לא יעבוד, אבל לפחות אני אגיד לעצמי שניסיתי". 

אתה שר גם "איך כל פעם שקורה לי משהו טוב אני הורס לעצמי?". תסביר.
"דיברתי על זוגיות שהייתה לי בעבר. לפעמים ראיתי את הטוב והרסתי לעצמי פשוט, לא הייתי ערני מספיק. הייתי ילד בזוגיות ראשונה ולא ידעתי איך מתנהלים בזוגיות".

אתה מרגיש שעם שחר עברת שינוי ברמת הזוגיות? הפעם הצלחת לא להרוס לעצמך?
"לגמרי, בטח. זו חוויה מתקנת. אני והאקסית נפרדנו לפני המון שנים ומאז לא הייתי בזוגיות. אם הצלחתי להיפתח שוב אחרי כמה שנים טובות, זה אומר שאני לגמרי לגמרי התגברתי ואני במקום מושלם ומדהים. אני בזוגיות שהיא אכפתית ודואגת והכל מושלם ונהדר".

בטוח לא הכל מושלם ונהדר.
"נכון, אבל כשלא הכל מושלם ונהדר אנחנו לוקחים הכל בפרופורציות. אנחנו לגמרי כמו כולם אבל זו זוגיות בריאה. אפשר לדבר ולא לזרוק הכל לפח, גם כשקורה משהו רע. אני מרגיש בזוגיות הזאת שהיא הרבה יותר בריאה ובוגרת".



אתה ושחר חיון כובשים את הטיקטוק. נראה שהיא מוציאה ממך צדדים חדשים כמו הומור. אתה מרגיש שיותר נפתחת לעולם מאז שאתה איתה?
"ההומור היה שם גם לפני אבל כן, לגמרי. אני יכול להגיד על עצמי שאני לא אחד שאוהב לצאת למסיבות. אני יותר מכונס בבית עם חברים ולא אוהב לצאת ולהשתגע והיא החייתה אותי קצת בקטע הזה. היא הכניסה לי רוח צעירה וכיף. אני הרבה יותר פעיל איתה וחי". 

בימים אלה מצטלמת העונה השנייה של הרפאליס, מה נראה שם שלא ראינו בך בעונה הקודמת?
"קודם כל את המוזיקה. זה יצולם ויראו הרבה יותר ממה שראו בעונה שעברה. מעבר לזה אני לא חושב שהסתרתי שום יתרונות או חסרונות. הייתי עצבני כשהייתי צריך ולא ניסיתי לטייח את זה או להראות נורמלי בשביל המצלמה. איך שהתנהגתי עם המשפחה והחברים, ככה התנהגתי גם בסדרה. יהיה מוזיקה, חופשות משפחתיות ואחלה עונה תהיה". 

הרפאליס (צילום: באדיבות HOT)
הרפאליס (צילום: באדיבות HOT)