לדסק של ליאורה הגיע מכתב מעו"ד אסנת אהרוני שלחון, מטעמו של ג'פרי לוי, סוחר צעצועים עתיקים, שטוען שהיה למשך כשלושה חודשים בן זוגה של טלי ריקליס־סיני, אלמנתו של משולם ריקליס ז״ל, המעושרת לשעבר. לאחר שהתנפצה האידיליה בין השניים, הגיעה ריקליס־סיני לביתו של לוי במטרה להשיב, כך לפי מכתב ההתראה של עורכת הדין, את המתנות שהעניקה לו ואף גרמה ללוי לחתום, באמצעות גבר שהתלווה אליה ואיים עליו, לטענתו, על המחאות עבורה בסך 60 אלף שקל. הסכום שלטענתה לוי חייב לה על המתנות שקנתה עבורו. כעת לוי דורש מריקליס־סיני להשיב לו את הכסף.

לוי, מה קרה ביניכם?
“היא דרשה ממני להחזיר את כל הבגדים והמשקפיים שהיא קנתה לי, וכפי שקראת במכתב של עורכת הדין שלי, היא פרצה לדירה שלי ופשטה פיזית על ארון הבגדים וחדר האמבטיה שלי כדי לקחת בחזרה את מתנותיה אליי. פעולות אלו ואחרות הן שדרבנו אותי להגיש תלונה במשטרה".

ריקליס־סיני קראה את בקשות התגובה של ליאורה, אך בחרה שלא להשיב.

לאחר הורדת המוסף לדפוס, הגיע מכתב (ביום חמישי לפנות ערב) מעורך דינה של ריקליס, עו"ד איגור בקרמן, בו נטען כי הנתונים בידיעה אינם אמת ואין בינם לבין המציאות דבר וחצי דבר.

טלי ריקליס  (צילום: אריאל בשור)
טלי ריקליס (צילום: אריאל בשור)

> בתו של עמוס עוז ז"ל, פניה זלצברגר־עוז, פרסמה בפייסבוק את הפוסט הבא: “לפני שנתיים בדיוק קמנו בבוקר ללינץ׳ תקשורתי. עיתון ‘הארץ', בהסכם סודיות ובלעדיות עם כנרת זמורה־ביתן, פרץ עם כותרות ענק, קבר את שמו הטוב של אבא והמשיך חודשים ארוכים בהתעללות ושיימינג לדניאל אחי ולי. האשימו אותנו בשותפות לפשע, קראו לנו משת״פים וג׳יהאדיסטים. המבצע הניב לעיתון אלפי תגובות וטראפיק אדיר ברשתות. אחד השינויים בחיי מאז אותו יום הוא שאני מנועה מלכתוב ב'הארץ', אחרי שפרסמתי בו מאמרי דעה במשך שנים ארוכות. גם לקרוא בו לא קל לי, ואיבדתי אמון בדיווחיו. אלוף בן, חיים לוינסון, גילי איזיקוביץ, עמליה רוזנבלום ונועה לימונה הם סוחרי שקרים".

אלוף בן, אחרי ד"ר גדי טאוב הגיע תורה של זלצברגר־עוז?
“פניה עוז לא מנועת כתיבה ב'הארץ', כפי שאחיה ואחותה כותבים ב'הארץ'. פנינו אליה בעבר, סביב פרסום ספרה של גליה עוז, באופן מכובד ומכבד שתגיב לדברי אחותה, והיא סירבה. התכתבתי איתה ארוכות לפני יותר משנה והשבתי לכל טענותיה כלפינו, עד שהודיעה לי שהדיאלוג בינינו מוצה. לא היינו צריכים להודיע לה על פרסום הפרק מתוך הספר. הטורים שנכתבו בעקבותיו, שאותם היא מזכירה, היו חלק מדיון ציבורי ויכלו להיכתב גם אילולא פרסמנו פרק מהספר".

חיים לוינסון, סוחר בשקרים?
“אין לי אלא לקנא באנרגיות של הגברת להמשיך - במעמד צד אחד - את הקטטה איתי ועם עמיתיי מ'הארץ' בתשוקה, בלהט, בכעס ובדרמה שיש לה. אני בגיל 38 ובקושי יש לי כוח לקום לקחת כוס מים. היא כבר שנתיים רבה עם הרוח. אני מעריץ גדול".

לימונה, תורך.
“עמיתיי ב'הארץ' הגיבו וזה נראה לי מספיק".

זלצברגר־עוז, רוזנבלום ואיזיקוביץ סירבו להגיב.

עמוס עוז (צילום: אריק סולטן)
עמוס עוז (צילום: אריק סולטן)