שמועות עקשניות מעדכנות את ליאורה כי שירה איסקוב, שהפכה לסמל למאבק הנשי באלימות מאז ניצלה מניסיון הרצח על ידי בעלה לשעבר, אביעד משה, לפני כשנתיים, נמצאת בתוכניות של עו"ד אורנה דוידאי, שמתכוונת לרוץ לראשות עיריית פ"ת.

עו"ד דוידאי, כוח נשי?
“הלוואי שהיא תסכים. יש לי הרבה תוכניות לגביה".

שירה, יש פתח לתקווה?
“זה נכון, אך סירבתי. אין לי שום עניין בזה ושום רצון".

שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה HOT)
שירה איסקוב (צילום: רפי דלויה HOT)

> איש העסקים יגאל אהובי, בן הזוג של גלית גוטמן, חוגג בימים אלו יום הולדת עגול, 70, ספתח לעשור השמיני בחייו. אהובי, כרגיל, לא הגיב ולא שיתף את ליאורה בתוכניותיו.

> בנק מזרחי טפחות משיק קמפיין חדש בהשתתפות השחקנית חן אמסלם לצלילי השיר “סהרה" של טונה. במרכז הקמפיין דביר בנדק, פרזנטור הבנק, מבצע יחד עם אמסלם קטע ראפ בלתי נשכח.

דביר בנדק, חן אמסלם, תרי ישכיל (צילום: אוהד רומנו)
דביר בנדק, חן אמסלם, תרי ישכיל (צילום: אוהד רומנו)

> בערב שנערך לזכרה של השחקנית האהובה גליה ישי ז"ל, התנדבו והופיעו על הבמה: חנה לסלאו, מיקי קם, שלומית אהרון, קורין אלאל, לאה שבת, אביבה אבידן, יזהר כהן, ניצה שאול, סופי צדקה. האירוע הופק ונערך על ידי משפחתה של גליה, חברים קרובים ודנה ליטוין, הסוכנת שלה.

> חגיגות 120 שנה לעיר כפ"ס נמשכות, כשביום ראשון בהיכל התרבות העירוני אירחו יוסי אלפי וראש עיריית כפ"ס, רפי סער, תושבים ותיקים בסיפורים מרתקים מהימים שבהם העיר הייתה מוקפת פרדסים. בין השאר את מי שהביא לראשונה את גביע המדינה בכדורגל לעיר בשנת 1975, אברהם (אברשה) מרצ׳ינסקי, את אילון נופר, מייסדת שותפה של להקת מיומנה, ואת שרה ברדוגו, המיילדת המיתולוגית של העיר.