במהלך צילומי הסדרה המצליחה “שנות התשעים" התרחשה תקרית על הסט, שהוגדרה על ידי הנוכחים כפיצוץ בין שלום אסייג לאריק משעלי. אסייג, לדברי עדי ראייה ושמיעה, אמר למשעלי "לך תזדיין". הם מוסיפים כי התנאים על הסט היו מחפירים והם שגרמו, בין השאר, לפתיל הקצר בין המצולמים.

משעלי, זה קרה במספרה של מרסל אוחנה?
“לא היה ולא נברא. ‏אני לא יודע מאיפה שמעת את הדבר הטיפשי והנבזי הזה. אני ושלום, מעבר להיותנו קולגות, אנחנו כמו משפחה. לעולם לא נתבטא או התבטאנו אחד לשני בצורה כזו. האווירה על הסט שלנו הייתה תמיד חמה, נעימה ומשפחתית. סוף תגובה".

אסייג, איבדת עשתונות?
“היי, שטויות. ויכוח שטותי על ענייני עבודה. אריק ואני חברים ועובדים שנים רבות יחד. הכל טוב".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שלום אסייג (צילום: רפי דלויה)
שלום אסייג (צילום: רפי דלויה)

> המדור משתתף בצערה של דליה ארזי על מות ביאנקה, החתולה האהובה, בת 14 במותה.

ארזי, משתתפת בצערך החתולי.
“ה׳ נתן וה׳ לקח, יהא שם ה׳ מבורך. ביאנקה שלי המתוקה והיפה מתה. יהי זכרה ברוך. נפטרה אחרי שהכליות שלה הפסיקו לעבוד. הייתה חולה מאוד".

דליה ארזי (צילום: יח''צ)
דליה ארזי (צילום: יח''צ)

> במסגרת הפגנה שהייתה מול ביתו של השר אופיר אקוניס בת"א, ירדה בתו לשוחח עם המפגינים, שיחה שקטה ועניינית, ואחת מהם אף החמיאה לשר ואמרה שיש לו בת מדהימה.

אקוניס, חינוך טוב.
מלשכת שר המדע והחדשנות נמסר: ״רוני אכן ילדה חכמה, נחמדה ויפה. בניגוד למתנגדיו הפוליטיים של השר אקוניס, איננו נוהגים לערב ילדים ובני משפחה בוויכוח הפוליטי".

אופיר אקוניס במליאה  (צילום: פול אורן בן חקון, פלאש 90)
אופיר אקוניס במליאה (צילום: פול אורן בן חקון, פלאש 90)

> אייבי בנימין, שדרן רדיו ופעיל חברתי, ממייסדי הפגנות פ"ת־בלפור ותנועת מהפכת הדיור, שבר את הרגל.

בנימין, בתיאטרון זה סימן להצלחה. איך זה בהפגנות?
״אלוהים אמר לי, שילמת מספיק מחירים. במחאה הזאת אתה תביט מהצד, יש מי שעושה את העבודה מצוין. לפני כחודשיים נסעתי בקורקינט בת"א כהרגלי. בצומת עזריאלי עליתי על מדרכה ישנה, מה שגרם לי לאבד שליטה. נחַתִּי על רגל שמאל באופן קשה, נשברה לי השוק ונפגעה לי הברך. עברתי ניתוח פלטינות ונגזר עליי לא לדרוך על הרגל שישה שבועות. אני בשיקום באיכילוב, אשתחרר בפסח. לבי לבי עם אחיי גיבורי התהילה שמפגינים בשטח. אני ממשיך מהמיטה לבצע תעמולה ברשתות. כשיוצאים מהיער, ניתן לראות את הדברים טוב יותר, והמחאה נהדרת. אנחנו ננצח! זאת מלחמת העצמאות של הדור הזה, וזה חוצה מגזרים״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>