בפודקאסט שערך השורד ושדרן הרדיו דניאל ציוני עם ליהיא גרינר בחמישי האחרון, דסקסו השניים על הזוגיות השנויה במחלוקת של שדרן הרדיו אליקו בן ה-46 ולירז אגם בת ה- 18 ועל פער הגילים החריג ביניהם. גרינר הוסיפה את הנימוק שלה לזוגיות שלהם וטענה כי היא שם רק בגלל הכסף: "all about the money".

אלא שאליקו לא נותר חייב ושיתף בסופ"ש תגובה נוקבת לגרינר ועקיצה לציוני כשכתב: "מרחם עלייך, ליהיא גרינר כמה את... את יודעת מה את. ודניאל אתה האחרון שיכול לדבר על אהבת אמת. הרי את עצמך כבר קיבלת? תתבייש, יצאת קטן". כעת מגיב ציוני בבלעדיות ל-TMI נגד אליקו ומוסר: "טוען שהאהבה שלהם חזקה מהכל לא? אז אני מאמין שהיא אמורה להיות חזקה גם בפני ביקורת".

דניאל ציוני, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)
דניאל ציוני, גיא זוארץ, הישרדות (צילום: נוי עינב)


עוד הוסיף ואמר ציוני ל-TMI: "אתה יוצא עם מישהי שחגגה 18 לא מזמן. במושגים של היום זה דבר שמרים גבה בצורה חריגה כשיש פער של כמעט 30 שנה. תתמודד ורצוי שתהיה חזק. אל תשחק אותה על חשבון הגב שלי. כשמדברים ומסקרים את מערכת היחסים שלו הוא בעננים ופורח, הרי הוא זה שתייג את כל עמודי הבידור ברגע שהוא עלק חשף את הזוגיות, לא? הוא כותב לי להתבייש בעצמי? אני גאה ושלם עם עצמי ובדרך שלי, נראה לי שהבושה והחרפה צריכה להיות בעצמו".

אליקו מברך את זוגתו ליום האהבה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אליקו מברך את זוגתו ליום האהבה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)