סוכן הדוגמניות עומרי יערי הביא את כל תעשיית הבידור למסיבה השנתית של סוכנות ITM, מסיבת תחפושות נוצצת בשיתוף "רנואר". המסיבה שהתקיימה בבית השמחות בתל אביב הביאה את כל המיוצגות של יערי, ביניהן: אנה זק, מאיה קיי, עדן פינס ויעל שלביה שהגיעה יחד עם בן הזוג עומר אדם שהחליט לבקר בישראל ועדן פולני לאחר השמועות על רומן עם ליאונרדו דיקפריו.

עוד נכחו באירוע: עדן בן זקן שהגיעה בתחפושת של ריהאנה ובעלה שוקי ביטון שהתחפש לבן זוגה של הזמרת הבינלאומית, הראפר אייסאפ רוקי. נתפסו גם סטטיק שפגש באירוע את גרושתו שרית פולק והשניים נראו קרובים במיוחד, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, ברק שמיר, לאה שנירר, נדיר אליהו, מאור ומירן בוזגלו ואחרים.

עומר נודלמן על החתונה ועל השמועות לפרידה (ראיון: נועה רחמים, צילום: עידן זקן, שי רגב)

במהלך המסיבה תפסנו את הדוגמנית והשחקנית עומר נודלמן לראיון ב-TMI, לאחר שהדאיגה את עוקביה ואמרה כי היא עוברת תקופה קשה וסגרה את הפלאפון. השמועות על פרידה מהארוס עידו ברניקר תפסו תאוצה אלא ששבועיים לאחר מכן היא הרגיעה את העוקבים ופרסמה סטורי שלהם מאוהבים יחד באבו דאבי. בראיון הרגיעה נודלמן וסיפרה כי הם הכי ביחד שיש ומתכננים את החתונה כסדרה.

עומר למה התחפשת?
"ליצנית, תמיד רציתי להתחפש לליצנית. זה הכי קיטשי והכי נדוש אבל אמרתי יאללה, זה הזמן". 

את ליצנית ברוחך?
"כן, חד משמעית".

עומר נודלמן (צילום: שוקה כהן)
עומר נודלמן (צילום: שוקה כהן)

הדאגת מאוד את עוקבייך.
"יואו כולם אומרים לי את זה. אני בסדר, הכל בסדר. הייתי צריכה ברייק. מה זה לא בא לי להיכנס לזה עכשיו. אנחנו בפורים ובאווירה טובה ובמועד אחר נכנס לזה יותר עמוק".

אבל זה לא קשור לעידו.
"זה לא קשור לעידו, אנחנו מתחתנים ביג טיים. לא כל דבר שבן אדם רושם זה קשור לבן זוג ולפרידה".

גם היית עם חברה בחו"ל וכבר התחלנו לחשוש.
"זאת חברה הכי טובה שלי, אנחנו כבר 15 שנה חברות".

יש כבר תאריך? מיקום?
"אנחנו מכוונים לספטמבר, אוקטובר, משהו כזה. מיקום - עוד לא. וואו, זה מזה מורכב, אמאלה. זה הרבה יותר מורכב ממה שחשבתי. זה חתיכת סיפור להרכיב חתונה".

לקחת מנהלת?
"עוד לא אבל אני אקח, חד משמעית".

את מחכה להיות אחרי?
"אני מחכה להיות ברגע. להיות עם השמלה, בחופה, לשמוח - זה הדבר".