הסדרה "מחוברים" שמשודרת ב-HOT מספקת עבורנו הצצה לחיים האמיתיים של הכוכבים הכי גדולים במדינה. הזמרת קרן פלס, שרגילה לככב בפריים טיים כשופטת ראליטי ולכבוש את הבמות הכי גדולות, תיעדה שיחה אינטימית עם חברתה הטובה מירי מסיקה, שם חשפה את הקשיים מאחורי הקלעים ואת הבעיות הצצות בקשר שלה עם ילדיה בעקבות הקריירה שבחרה לעצמה.

קרן פלס ומירי מסיקה בשיחה אינטימית על אימהות (צילום: באדיבות HOT)

"על הילדים יש לי ערמות של אשמה, אני מרגישה אשמה לא משנה מה אני עושה. אני מרגישה שאני לא עושה מספיק. אני מרגישה שאני אמא הכי טובה שאני יכולה להיות אבל שאני צריכה להיות יותר", סיפרה פלס לחברתה והוסיפה: "אני מרגישה בהילות לתקן את זה ואני מרגישה כמו עכבר במבוך ואני לא יודעת באיזה מסילה ללכת כדי להגיע לאיפה שאני רוצה. עד כדי כך שבא לי פשוט להגיד 'די אני עוזבת הכל' ואני רק עם הילדים, אז אני טסה חותכת לחודשים כי אני פשוט לא יודעת מה לעשות".

קרן פלס, מירי מסיקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס, מירי מסיקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מסיקה ענתה לה בעצה: "אבל גם זה גרנדיוזי, הילדים שלך צריכים שתהי איתם ביום יום, אז מה את עושה? אני נוסעת לחודש לקוסטה ריקה. פשוט סתם תיהי. תיהי קטנה ורגילה, תתכווצי". כמו כן, בהמשך השיחה העידה על עצמה: "אני רוצה להגיד שמה שהכי משמח אותי זה להיות בבית עם הבנות שלי ועם בעלי והמשפחה שלי, אבל אני הכי מאושרת בתקופות שאני בעשייה, מהבוקר עד הערב בחזרות, ואני מחבקת אותן וצריכה ללכת". 

באופן ספציפי על הקשר של הזמרת עם בתה הבכורה, לונה, היא סיפרה: "היחסים שלי עם לונה, להגיע ללונה או להצליח להיות איכשהו להיות בסדר בעיניה זה דבר שאני עובדת בו מאוד קשה, אין יום שהיא לא נותנת לי ביקורת".