כוכבת הריאליטי מעיין אשכנזי התארסה לפני כשבוע לבחיר ליבה, דור חי חמו, במהלך חופשה של השניים בפריז לכבוד יום הולדתה. כזכור, אמנם אשכנזי לא הייתה מאורסת מעולם אבל האקס מבית "האח הגדול", אביחי אוחנה, כבר קנה לה טבעת וחיכה לרגע שיכרע ברך ויציע לה, אלא שבסוף השניים נפרדו והוא מכר את הטבעת. רגע אחרי ששינתה סטטוס ל"מאורסת" לראשונה בחייה, פגשנו את אשכנזי וחיוחמו בהקרנת הבכורה החגיגית באווירת פורים של הסרט "צעקה 6", בפלאנט איילון. 

בראיון ל-TMI סיפרה אשכנזי האם האקס אביחי אוחנה התקשר להגיד מזל טוב, האם יש סיכוי שהאקס עומר אדם יופיע בחתונתה והאם היא חשדה או שלגמרי ציפתה להצעה הזאת. 

מעיין אשכנזי חושפת האם אביחי אוחנה התקשר לברך לרגל אירוסיה (צילום: נטלי רובין)

ציפית? ידעת שזה הולך להגיע, כי ראינו את הלק הלבן. 
"לא, בכלל לא. אני תמיד עושה לק לבן, שחור או אדום. זה סבב - לפני זה היה אדום ולפני זה שחור, אז הגיע התור של הלבן. הייתה לי יום הולדת ביום שישי ולילה לפני הלכנו למסעדה. הוא אמר לי: 'מאמי אנחנו נוסעים שישי שבת למלון 'בראשית'', אמרתי 'יאלה מהמם'. ואז הוא אמר: 'סתם, עבדתי עלייך, טסים לפריז'. אז אמרתי: 'פריז? זה לא אופייני לך, אתה עובד כזה קשה'. פריז ליומיים? בדוק סתם בא לו שנשטוף את העיניים, שופינג. לא היה רמז ולא הרחתי שהוא מסתיר משהו ואני בחורה כזאת חשדנית".

דור אני רואה עליך שאתה לא מאמין.
"לא לא, אני מאמין. ראיתי איך שהיא בכתה והופתעה". 

כבר התחלתם לתכנן?
"דיברנו על זה אבל עוד לא התחלנו לתכנן שום דבר. אנחנו כמובן מדברים על זה מאז כל יום והוא מתחיל את השיחה אז אני מה זה מופתעת, ממש". 

יכול להיות שהאקס עומר אדם יהיה זמר אורח?
מעיין: "בגדול שנינו נשמח שהוא יעשה לנו שמח אבל לא נראה לי שזה יקרה".
דור: "לא אכפת לי שהוא יכניס אותנו לחופה גם". 

בפעם האחרונה שהיית במערכת יחסים רצינית זה כמעט נגמר בחתונה ובסוף נגמר ברעש גדול. האמנת אז לפני יותר משנתיים שבסוף תגיעי לרגע הזה?
"כן. חד משמעית כן. אני יכולה להגיד לך שאחרי שלוש וחצי שנים בזוגיות האחרונה שהייתה לי, אנשים אמרו לי 'את תמצאי אהבה וזה יבוא לך הכי מהר שיש'. זה האמת לקח זמן להכיר את דור, הכרתי אותו אחרי שנה שהייתי רווקה. עברתי בשנה הזאת הרבה מים בנהר ורעשי רקע לא רלוונטיים עד שהגיע דור. אני זוכרת שאחרי חודש התראיינתי וכמו פתטית אמרתי ש'זה זה' והוא נורא צחק עליי. הוא אמר לי: 'מה עשית? למה את צריכה לדבר על זה החוצה?', אבל זה היה לי ברור".

מעיין אשכנזי, דור חי חמו (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי, דור חי חמו (צילום: אור גפן)


בעקבות מאורעות העבר, איך היה לך לחשוף עכשיו מול כל המדינה שאת מאורסת?
"אף פעם לא הייתי מאורסת, הייתה טבעת שנקנתה אבל לא הייתה הצעה. מבחינתי זו פעם ראשונה ובעזרת השם גם אחרונה. זה היה הדבר הכי מרגש שיש". 

דור התרגלת לרעש התקשורתי? 
"כן, התרגלתי לזה. קצת קשה אבל זה העולם שלה. אני לא סלב, היא סלב".

אביחי התקשר לברך?
מעיין: "לא, לא ציפיתי. אני אתן לו הרגשה טובה אם הוא יצפה בזה. אם זה היה הפוך גם אני לא הייתי, את יודעת, כל אחד בחיים שלו. תמיד יהיה לי המון כבוד והערכה, כל החיים".
דור: "היא תמיד מדברת עליו גם רק טוב. היא תמיד מפרגנת לו".
מעיין: "אני פשוט רוצה שיהיה לו טוב ושמאור עיניו יחזור אליו, בעזרת השם". 

טוב יש עכשיו טבעת חדשה, חתמתם על חוזה שאת זאת לא מוכרים, לא משנה מה?
דור: "חס וחלילה שלא יקרה כלום, וגם אם יקרה, היא יכולה להשאיר את הטבעת אצלה". 

מעיין אשכנזי, דור חי חמו (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי, דור חי חמו (צילום: אור גפן)