אושיית הרשת והפודיז' הוורודה, אור שפיץ, ממש לא ציפתה שכך יראה היום שלה, שהתחיל כיום שגרתי למדי. שפיץ, שנבחרה רק בשבוע שעבר כאחת מ-30 מתחת ל-30 של מגזין "פורבס", לא האמינה למראה עיניה כשיצאה אל הרחובות ונתקלה בכמות עצומה של פליירים הנושאים את פניה ועליהם כתוב: "כל סוגי הסמים במקום אחד! שלחו הודעה ונדאג לכם על הצד הטוב ביותר". 

אור שפיץ מתעמתת עם עבריינים שהפיצו עלוני מכירת סמים עם פרצופה (צילום: אינסטגרם)

המשפיענית תיעדה את הרחוב מלא בפליירים המדוברים, תוך שהיא מספרת לעוקביה: "אני בהלם, כל הרחוב זרוק כאלה, אני בשוק". בנוסף, הציגה שפיץ גם את הצד האחורי של העלון, בו מופיע ברקוד לסריקה, והיא הזהירה: "יש כאן לינק, תיזהרו, אל תיכנסו לזה, אל תרימו את זה. אני בשוק, איזה אנשים רעים. מזה זה הרוע הזה?". 

תוך דקות ספורות שיתפה שפיץ סרטון בו היא הצליחה לאתר את הרכב ממנו הושלכו כל הפליירים אל הרחוב, והיא התעמתה עם העבריין: "למה זרקת את זה? אני רואה את הארגז ואני רואה את הפרצוף שלי על הקלפים האלה. למה זרקת את זה? אני אגיש נגדך תלונה במשטרה". בזמן שהיא מנסה להשיג מידי הנערים את הארגז ובו כל העלונים, אותו העבריין נצפה נכנס אל הרכב, בו ישב אדם נוסף, והשניים נמנעו מליצור קשר עם המשפיענית. 

שפיץ העלתה את הסרטונים בפנייה לקהל העוקבים שלה, במטרה שיוכלו לעזור לה לאתר את הפושעים שהפיצו את הפליירים ועליהם פרצופה בהקשר של רכישת סמים. כמו כן, עד כה לא נתפסו פורעי החוק.