אחרי החיידק הטורף שתקף אותה זמן קצר לאחר לידת בנה ושיקום ארוך שעברה, עוד מכה לכוהנת הספורט שר פיטנס. מאמנת הכושר הידועה נקלעה לחובות כבדים בסך מיליוני שקלים, לטענתה בעקבות מגפת הקורונה.

פיטנס ובעלה, המתחזקים שבעה מתקני כושר גדולים לנשים ברחבי הארץ, נקלעו לחובות כבדים בסך 24 מיליון שקלים. בגין החוב הנפוח פנה עורך דינה של פיטנס לבית המשפט בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים והסדר חוב בין החברה לנושיה, בטענה כי החברה נקלעה לקשיים בעקבות מגפת הקורונה. כמו כן, נטען כי שר אושפזה הורדמה והונשמה בעת לידת בנה השני, ועברה הליך שיקום ממושך באותם שנים.

שר פיטנס (צילום: אור גפן)
שר פיטנס (צילום: אור גפן)

בנוסף לכך, הציג עורך דינה נתונים כי לפני המגיפה החברה הייתה במחזור מכירות של 28 מיליון שקלים. בית המשפט נענה לבקשתם של עורכי דינה של פיטנס ואישר צו זמני האוסר גבייה, הליכי הוצאה לפועל ומימוש החובות.

פיטנס ובעלה מחזיקים 122 עובדים וארבעת אלפים מנויים, ובמקביל היא בעלת בחשבון אינסטגרם מפואר עם 475 אלף עוקבים ועוקבות. למרות שהחברה נמצאת כיום ברווח חיובי, ומחזיקה נכסים בשווי מיליוני שקלים, עדיין אין ביכולתם להחזר החובות השוטפים. מקורביה של פיטנס קיבלו את הבשורות הקשות בתדהמה גדולה. 

עו״ד לירום סנדה המייצג את שר פיטנס מסר: "בית המשפט הנכבד אישר בשלב הראשון את בקשת החברה במלואה לצו להליך הבראה לפי תיקון 4 (תיקון הקורונה) לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי וזוהי הבעת אמון בפעולות השיקום שמבצעת החברה למען לקוחותיה. אנו נמשיך לפעול למען גיבוש ההסדר תוך זמן קצר ושיקום נזקי הקורונה".