הדוגמן איתי אדלר, שהצטלם לטרמינל איקס לצד נטע אלחמיסטר וקטף במהלך הקריירה שלו מספר קמפיינים נוצצים, חושף כי חווה הטרדה מינית לפני כשנה. אדלר שיתף באומץ ברשתות החברתיות וסיפר כי עבר הטרדה מינית על ידי מלביש בתצוגת אופנה.

"אני כותב ומוחק כותב ומוחק, אבל התרופה הכי טובה למכה זה לשתף. מי שמכיר אותי יודע כמה הייתי רחוק מעולם הדוגמנות, בכל עבודה הציעו לי. באותה תקופה כשהסוכן שלי שלח לי הודעה בדיוק סיימתי משמרת באוסם בפס ייצור עסוק בלהכין פתי בר, עם אינסטגרם שלא פעיל והדבר היחיד שעניין אותי זה מתי נגמר המועדפת הזאת", סיפר על תחילת דרכו בתעשייה.

איתי אדלר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי אדלר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך הבהיר את ההתרחשות הקשה: "הכל קרה בבום, הקמפיינים התחילו לרוץ. לפני שנה הייתה לי תצוגת אופנה. תחום הדוגמנות היה חדש לי לא ידעתי איך דברים עובדים. היה שם מלביש ביום התצוגה שפשוט מתח איתי את הגבולות ברמה שאני מתלבש הוא נוגע בי פיזית ומדגיש לי כמה הוא נהנה. בהתחלה לא הבנתי את הסיטואציה. ברושם הראשוני זה היה לי טבעי עד שנפל לי האסימון שהבן אדם נגע בי. זה היה רגע שנשברתי ולא המשכתי את היום הזה. נשברתי, לא הבנתי איך זה קורה לי עם כל החזות שלי 1.90 ולא הצלחתי למנוע את זה".

לסיכום שיתף בגילוי לב: "לא רק נשים עוברות דברים מהסוג הזה. ההחלטה לחשוף את הפגיעה שלי נובעת מהרצון שיותר גברים יידעו שיש גברים אחרים שנפגעים וידבר על זה. ככל שאני משתף אני מרגיש יותר שלם עם עצמי. זה פשוט משחרר אותך, אתה נושם". 

הווידוי של איתי אדלר על ההטרדה מינית שחווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הווידוי של איתי אדלר על ההטרדה מינית שחווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)