השחקנית ליהי קורונובסקי לא עוצרת לרגע, והפעם היא יוצאת בהצהרה מרגשת על הרצון להקים משפחה וילדים. נערת תפוזינה, שרשמה אשתקד הישגים מרשימים בקריירת המשחק הבינלאומית שלה, ביניהם צעדה על השטיח האדום בפסטיבל קאן לטובת קידום הסרט "פשעי מלחמה" בו כיכבה לצד שמות גדולים, כעת היא מתפתחת גם בפן האישי.

עוד לא חלפה שנה מאז צעדה בשביל חופה ונישאה לשחקן רועי ניק וכבר קורונובסקי עוברת לשלב הבא בקשר. זאת, לא לפני שהיא התייצבה על סט הצילומים של העונה השלישית עבור "תפוזינה". לרגל יום האישה, קורנובסקי זכתה לחתום פעם נוספת כנערת תפוזינה עם הפאה הג׳ינג׳ית הידועה.

ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)

על סט הצילומים לקמפיין החדש שנערך בפורים מסרה: "אני שמחה מאד להמשיך עם הפאה הג'ינג'ית לעונה נוספת של נערת תפוזינה, שהיא קצת כמוני ועושה מה שבא לה". כששאלנו אותה מה היא מאחלת לעצמה בשנה החדשה, הפתיעה קורנובסקי כשחשפה: "אני מאחלת לעצמי לשנה הקרובה גם משפחתיות וילדים".

לא ברור לנו מתי ואיפה היא תצליח לעבוד על הרחבת התא המשפחתי עוד השנה כפי שהצהירה, כי בשבוע הבא תטוס קורונובסקי לפסטיבל טלויזיה יוקרתי בצרפת עם הסדרה ״שמים אדומים״ המועמדת לסדרה הטובה ביותר ובחודש הבא מתחילה את צילומי הסדרה האמריקאית החדשה "We Are The Lucky Ones".