כוכבת "חתונה ממבט ראשון", קטיה אברבוך שזכתה בכל הקופה, מצאה אהבה בריאליטי המצליח, גם התחתנה בשידור חי מול כל מדינת ישראל, וגם נמצאת בהריון ראשון עם בן זוגה מהתוכנית, חוגגת היום את יום הולדתה ה-36. זה לא עוד יום הולדת, אלא יום הולדת בשיאו של הריון ראשון עם עוברית קטנה המתפתחת בבטנה, שמצויין בדיוק במועד חגיגות יום האישה הבינלאומי. 

אברובוך משתפת כי אימה רצתה ללדת אותה לפני הזמן המשוער, כדי שבתה לא תיוולד ביום האישה, וכך שיתפה הבוקר (רביעי) את הפוסט הבא לרגל הולדתה: "יום הולדת ביום האישה. תמיד הרגשתי שהיקום נתן לי מתנה להיוולד ביום הזה (אם תשאלו את אמא שלי, היא בכלל הלכה לבית החולים וביקשה ללדת יומיים לפני כדי להימנע מזה, אבל זה כבר סיפור בפני עצמו). כל שנה אני מרגישה שאני חוגגת את היום שבו נולדתי עם כל נשות העולם, ואני כל כך גאה".

ה-חתונה. קטיה אברבוך וליאור אורן (צילום: צילום מסך קשת 12)
ה-חתונה. קטיה אברבוך וליאור אורן (צילום: צילום מסך קשת 12)


"גדלתי לשושלת נשים איתנה! אבל לא רק בגלל שיוך מקצועי כזה או אחר, אלא בגלל שכל אחת ואחת מהנשים בשושלת הזו חוותה חיים רוויי אתגרים - מלחמה, אובדן, שכול והגירה. ושרדה! צמחה והעמידה צאצאים, ומשפחה ואת השושלת המפוארת הזאת. ואני שצפיתי מהצד, או שמעתי את הסיפורים, ספגתי טיפה טיפה וגדלתי להיות האישה שאני. השנה היום הזה מקבל משמעות חדשה ושונה עבורי. במובן מסוים, מעכשיו ולעולם. השנה, חוגגת איתי את יום הולדתי אישה קטנה, שצומחת ברגעים אלו ממש בתוכי".

"בועטת ומזכירה לי, שהיום הזה הוא גם שלה. בכל נשימה שאני לוקחת היא נושמת איתי. בכל תנועה שאני עושה היא נעה איתי. ואני פשוט מאושרת! אני מודה, שיש רגעים בהם אני שואלת את עצמי שאלות על העולם שאליו אני מביאה אותה - האם אוכל להגן עליה? האם אוכל להעניק לה את כל מה שהיא צריכה? יש כל כך הרבה אנשים רעים בעולם הזה.. האם אוכל למנוע ממנה להיפגע? ואני מודעת בצער שלא תמיד.אבל אני גם יודעת שאעשה כל שביכולתי! להעניק לה אהבה, משפחה, תמיכה וערכים של אנושיות ונשיות אמיתית, כאלה שאני מאמינה שיכולים לשנות את העולם".

"יש עדיין כל כך הרבה אנשים בעולם שסבורים שנשים הן חזקות פחות, מוצלחות פחות, ראויות פחות! תמיד אמרתי- אין דבר כזה 'אישה חזקה'. מתוקף היותנו נשים, אנחנו חזקות. והאחריות עלינו לגדל דור אחר, שנותן מקום זהה לחלוטין לנשים כמו לגברים. אז ביום ההולדת הזה, אני בוחרת להודות ולברך את אמא שלי, האישה שהביאה אותי לעולם והעניקה לי את כל מה שאני הייתי צריכה, גם אם נאלצתי לפעמים לגלות לבד את הקשיים והמורכבויות שבחיים, ועבור נשים בפרט".

ליאור אורן, קטיה אברבוך (צילום: יח''צ one project)
ליאור אורן, קטיה אברבוך (צילום: יח''צ one project)