צ׳רלי בוזגלו, האקס של ריטה, ומי שהייתה בת הזוג שלו במשך מספר חודשים, מיטל פארן, נפרדו.

פארן, מה קרה?
״לא הסתדר. הוא בנאדם מדהים ומגיע לו את כל הטוב שבעולם״.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צ'רלי בוזגלו, מיטל פארן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
צ'רלי בוזגלו, מיטל פארן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> לרגל יום האישה שצוין השבוע, הוציאו ארבע מוזיקאיות מ"רימון - בית ספר למוזיקה" את קליפ המחאה “ילדה טובה", בליווי הראפר הוותיק סגול 59. לדברי היוצרות, השיר מסתכל לחברה הישראלית בלבן של העיניים ומשתף בגרסת הראפ בתחושה של איך זה להיות אישה במדינה בשנת 2023. אחת היוצרות, רומי פיגין, היא בתה של זמרת האייטיז ליליה.

ליליה, אכן יש לך ילדה טובה. לך אני מבינה שהיה הרבה יותר קשה.
“בגיל צעיר מאוד הקלטתי שיר עם מוזיקאי. שילמתי בכספי את ההקלטות, והוא איים עליי שאם לא אשכב איתו הוא לא ייתן לי את ההקלטה ולא יוציא את השיר. כמובן שהשיר לא יצא. עוד אמרגן שניהל אותי, חשב שהוא מנהל גם ‘נערה יפה' לעצמו. ברגע שסירבתי לדרישותיו, הוא הפסיק לעזור לי. שדר רדיו ידוע התקשר אליי עם הצעה שאם אצא איתו, הוא יקדם אותי מאוד. שוב סירבתי והפסיק להשמיע אותי בתקופת הלהיטים שלי. כמובן שרומי יודעת את כל הסיפורים האלה, ותמיד הזהרתי אותה".

תוכלי לתת לי שמות?
“ליאורה, שמות זה בעייתי. זה להרוס חיים של אנשים עם ילדים ונכדים. לא הייתי רוצה להיכנס לשערוריות בשום אופן. וזה היה לפני יותר מ־30 שנה".

רומי, אמא תמיד אמרה?
“אזהרות תמיד היו. אבל דברים לא מתנהלים תמיד כמו שאנחנו רוצות באותו הרגע".

אחד השחקנים העסוקים בישראל נראה לאחרונה בבר “פיקוק" בת"א, ולפתע נעלם עם מספר חברים במדרגות הירידה לשירותים, כשכולם נכנסים לתא אחד. נא לא להתקשר לליאורה ולברר מי זה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>