הנציגה שלנו לאירוויזיון, נועה קירל, חשפה אמש (רביעי) את השיר "יוניקורן" איתו תעלה על במת האירוויזיון בעוד כחודשיים ותנסה לכבוש את ליבם של מיליוני אירופאים שיצפו באירוע המרגש שאוסף אליו את כל מדינות אירופה. מיד לאחר צפיית בכורה בקליפ בכאן 11, שיתפה קירל את הקליפ בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "העולם שלנו טס בספיד ולא תמיד בקצב שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו".

"אחרי הקורונה, עם השינויים שקורים בארץ ובעולם, אנחנו צריכים להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים ובשביל זה צריכים לגייס כוח מיוחד. כוח מהאגדות. כוח של היוניקורן. היוניקורן מנצח בזכות העוצמה השקטה שלו, היופי המהמם, הוא בכלל מגיע מסיפור אחר. אולי אם קצת פחות נבטל אחד את השני וקצת יותר נאמין באגדות, יהיה לנו עולם פנומן-פנומן-פנומנל".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

חבריה המפורסמים מיהרו להגיב ולפרגן ובין כל התגובות הייתה גם תגובתו של האקס המיתולוגי, יהונתן מרגי, שלא הכביר במילים וכתב: "בהצלחה", והוסיף גם אימוג'י של לב לבן. תגובתו של מרגי זכתה ליותר מ-800 לייקים, נכון לשעת כתיבת הכתבה. עוד הגיבו נדיר אליהו שכתב: "את לא צריכה לייצג אותנו באירוויזיון את צריכה להנהיג אותנו כמדינה", יהודה לוי: "Yassss Haim sheli! תראי לכולם מה יש לך שם על המצח!!!".

רותם כהן: "מדהימה את נעה. נשמע ונראה מושלם. בהצלחה". אודיה שמיוצגת איתה בסוכנות של רוברטו ואירחה אותה בהופעה בהיכל מנורה, כתבה: "מטורפת שלי. גאווה של מדינה שלמה". מיכל הקטנה כתבה לה: "את מעל הטבע! אחת ויחידה!!!!", לירן כוהנר שכנראה רכשה כרטיס לאירוויזיון, כתבה: "אין לי מילים יותר לכתוב, זהו נגמר. איזה זכייה, אלוהים!!!! לא מאמינה שאני הולכת להיות שם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)