הרבה גבות מעוצבות הורמו כשהדוגמנית רוסלנה רודינה, לעד האקסית של אייל גולן, שהצטרפה לסוכנות של ניר עזרוני, עזבה אותה אחרי מספר שבועות לטובת רוברטו. המקורות של ליאורה מסרו שהשניים לא ראו דברים עין בעין והחליטו להפריד כוחות.

רוברטו, כל הנחלים זורמים לים והדוגמניות לרוברטו?
“אני לא יודע איפה הייתה קודם, אבל כן, עכשיו היא אצלי".

רוסלנה רודינה (צילום: Megane Meimoun)
רוסלנה רודינה (צילום: Megane Meimoun)

> זאב רוזנשטיין, שסיים 18 שנות מאסר ועוד כשנה בפיקוח, ערך ביום חמישי במתחם אווניו באיירפורט סיטי את מסיבת החתונה של בנו דניאל עם מאיה - שנתיים לאחר החופה והקידושים שנערכו בצנעה בתקופת הקורונה, כאשר האבא עוד היה במאסר. כאלף אורחים מהעבר הרחוק, אלה ששרדו כמו הזאב, הגיעו לעשות כבוד, בהם עורך וכתב אתר פוסטה אמיר זוהר, שעבר שולחן שולחן, תיעד וצילם את המינגלינג בין סלבס הפשע, הספורט והעסקים, התחום המועדף על האסיר המשוחרר. עשו כבוד: ניסים מוסלי, דוד ארביב ומשה ראש, דרור אלפרון, ערן דחבש, אבי נמני, איציק זוהר, דורון אוסידון, שלי נרקיס ועוד הרבה חבר׳ה טובים.

> פתאל רוק פסטיבל התקיים בסופ"ש האחרון בפעם התשיעית ב"ארמונות הרודס" באילת בהפקתו של רוני אטיאס. דוד פתאל, יו"ר ומייסד רשת המלונות הישראלית הבינלאומית פתאל, ואביה מגן, מנכ"לית הרשת בישראל, קיבלו את האורחים והאומנים הרבים, ביניהם: ריקי גל, אביב גפן, ריטה, רמי קלינשטיין, דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר, מזי כהן ואלון אולארצ'יק, בהופעה משותפת ראשונה מאז מותו של יצחק קלפטר.

דוד פתאל, אביה מגן וריטה (צילום: עזרא לוי)
דוד פתאל, אביה מגן וריטה (צילום: עזרא לוי)

> אלישבע מזי״א, לשעבר מנכ״לית תיאטרון החאן, חובקת בן בנוסף לבתה בת ה־3 וחצי, תמר. שם העולל - גלבוע.

> שישי שעבר. קניון רמת אביב הומה אדם. בין המשוטטים: נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, כשהיא מלווה בחברה ובשומר ראש צמוד.