השרה מאי גולן והיחצן רני רהב מתקוטטים בטוויטר ללא הרף.

גולן, מה קורה?
“הוא פגע בעדות המזרח כשציין בלעג את שמי המקורי על שם סבתי הקדושה פלורה, העז לקחת בעלות על הזכות של ההורים שלנו לחיים בישראל, וזלזל בצורה בלתי נתפסת באינטליגנציה של תושבי דרום ת"א ומצביעי הימין בכלל. חבל לי בעיקר על כך שהוא חוסם ומוחק מאות תגובות של אנשים שאומרים להם סה"כ את דעתם. כנראה שבעולם של רני רהב יש חופש ביטוי רק לשיסוי".

רהב, רק חופש שיסוי?
“לא אתן יד לאלימות מילולית של שרה בממשלת ישראל שחושבת שהפכה את המדינה לשוק, אז זהו גברתי, שלא. כפי שאת מטנפת על חברת הכנסת בן ארי ועל המפגינים, אין לך מחילה, ואני מאחל לעם ישראל עוד הרבה מזרחים כמוני! אישה חצופה שמביישת את ממשלת ישראל".

חברת הכנסת מאי גולן נואמת במליאת הכנסת (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
חברת הכנסת מאי גולן נואמת במליאת הכנסת (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

> אף פעם לא מאוחר. בגיל 59, אחרי קריירה עשירה בתקשורת כעורך, עיתונאי ומראיין (גם ב״מעריב״), הוציא אבישי מתיה ספר שירה־פרוזה ראשון, “איש עם פצצה". בשבוע שעבר נערך ערב השקה ב"נורמן בר" בת"א, בהשתתפות דפנה רכטר, בועז כהן, ניצן עין הבר ואחרים. כהן כבר הכתיר את הספר כ"פצצת מצרר". והמשוררת ללי מיכאלי (שערכה את הספר) כתבה: “אבישי מתיה הוא משורר אולטרה־ישראלי, שמפרק את המיתוסים הכי מוגנים". מתיה מספר שהספר, שבו תמונות, זיכרונות, פחדים ותשוקות מחייו של גבר ישראלי, הוא הראשון מבין תשעה שיראו אור בשנים הקרובות. נמתין בסבלנות.