שנה לאחר שהשחקן יהודה נהרי תבע את התוכנית “ערב טוב עם גיא פינס" על לשון הרע, תביעתו נדחתה על הסף, והוכרע כי יהיה עליו לשלם את הוצאות המשפט לפינס. נהרי טען כי בתוכנית קשרו בין ליהוקו לתפקיד לבין תלונתו על הטרדה מינית, לכאורה, בידי השחקן והמגיש אסי עזר.

פינס, תגובה ראשונה?
“זו הייתה מראש תביעה קנטרנית ומיותרת שהכבידה לשווא על מערכת המשפט. טוב עשה השופט שהבהיר זאת. בעיקר לעורך דינו של התובע, שקיווה כנראה לצבור קצת תהילה על גבי וקיבל בתמורה מבוכה".

עו״ד עודד הוכהאוזר, בא כוחו של יהודה נהרי, מסר בתגובה: “לדאבון הלב בית המשפט ואותו השופט שבמקרה אחר (פרשת 'הצל') החיל סיטואציה משפטית מסוימת, לא החיל את אותה אמת מידה על מר נהרי, ‘המליץ' ללא אפשרות אמיתית להביע רצון אחר שהתביעה תימחק ולא תדחה אותה. בית המשפט העמיד את מר נהרי בסיטואציה שנכפתה עליו ונשללה ממנו האפשרות לקבל את יומו, זכות בסיסית שטוב אילו המערכת הייתה מתוקנת ולאזרח הייתה שמורה הזכות להליך משפטי תקין".

יהודה נהרי, אסי עזר ורותם סלע (צילום: פלאש 90,אור גפן)
יהודה נהרי, אסי עזר ורותם סלע (צילום: פלאש 90,אור גפן)

> מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA עולה בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי.

> בחמישי שעבר התקיימה בתיאטרון הקאמרי פרמיירה חגיגית ללהיט ההיסטרי “מלאכים באמריקה", בכיכובם של מיה לנדסמן, עירית קפלן, נדב נייטס ויואב לוי. בין המברכים בלטו קרן מור וגיל פרנק, שכיכבו בהצגה במהדורה הקודמת בקאמרי בשנת 1993. עוד מחאו כפיים בהתלהבות: אורנה בנאי, דביר בנדק, נעמי לבוב והחבר החדש עומר עציון, מוטי רייף, יניב סוויסה, אמיר שורוש ועוד.