נטע ברזני היא לא אחת שמפחדת לומר את דעתה, גם אם היא תהיה דעה שנויה במחלוקת במיוחד. רק תציצו על הטיקטוק שעשתה הכוכבת לאחר חתונתה, בה עקצה את האורחים שהחליטו לא לשים מתנה בחתונה שלה, זאת לאחר שביקשה מכל אורח כ-6,000 ₪ לעלויות טיסה ולינה בדובאי.

כעת, הדוגמנית וכוכבת הריאליטי החליטה גם היא כמו מיטב סלבס ארצנו בימים אלו, להביע את דעתה על המצב הפוליטי וההפגנות ברחבי המדינה, רק שברזני עושה את זה בדרכה שלה ואם ציפיתם לסטורי מפוחד ומנוסח היטב בו היא חרדה לעתיד הדמוקרטיה, כדאי שתחשבו שוב. 

נטע ברזני בעקיצה על ההפגנות. (צילום מסך מתוך האינסטגרם של נטע)

בסרטון שהעלתה לאינסטגרם, מתבדחת נטע על ההפגנות שהפכו למוקדי התקהלות ענקיים והעלתה סוגיה שעניינה אותה במיוחד: "יש לי שאלה. בתוך כל ההפגנות האלה, יש לפחות דוכנים של אוכל? נקניקיות, סוכר..? יש הרבה אנשים שנראה לי רעבים שם. זה ממש נושא למחשבה. גם אחלה דרך לעשות כסף. אז בהפגנה הבאה אני הולכת לפתוח דוכן עם סוכר מתוק, נקניקיות וכל טוב. תבואו להפגין".

בסטורי נוסף שהעלתה עם צילום מסך של מוקד ההפגנה כתבה : "בואו נתערב ש-90% מהאנשים שמפגינים לא יודעים על מה הם מפגינים". מה דעתכם? הומור חיוני בימים אלו, או נושא טעון שלא צריך להוזיל ממנו? 

נטע ברזני בעקיצה על ההפגנות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע ברזני בעקיצה על ההפגנות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)