זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה ובן זוגה שחף רז בילו בתאילנד בשלושה שבועות האחרונים ונתנו לכל עוקביהם הצצה לזוגיות הפוטוגנית שלהם. כעת עובדיה מסכמת את הטיול שלהם ומספרת לעוקבים שחשבה שכבר כמעט הרימה ידיים מהסיכוי למצוא אהבה, עד שרז הגיע וטרף את הקלפים. 

עובדיה כתבה: "החופשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. לא בגלל הנופים ולא בגלל הניתוק, נטו בגלל הפרטנר הכי טוב שיכלתי לבקש לעצמי. כל החיים חלמתי למצוא את זה שיגרום לי להרגיש אהבה אמיתית וזה תמיד היה ליד, חשבתי שכנראה אני לא אדם שחווה רגש זוגי בעוצמה גבוהה. מכירות את זה שאתן כבר מרימות ידיים? המחשבה שרצה בראש שאולי אשאר לבד, שכנראה שמה שחלמתי עליו פשוט לא קיים ורוב הסיכויים שאצטרך להתפשר כי החיים זה לא דיסני. ואז בדרך הכי לא צפויה שחף נכנס לי לחיים, טרף לי את כל הקלפים בלב ולימד אותי שהמשפט 'כשזה זה, זה זה' הוא לא קלישאה".

View this post on Instagram

A post shared by TALIA OVADIA (@taliaovadia1)


"הטבע שלנו הוא לשכוח כמה רצינו משהו ברגע שהשגנו אותו, אבל חייבת להודות שזה פסח עליי הפעם. תודה לחבר הכי טוב שלי שלימד אותי עד כמה אני יכולה לאהוב, שלנחת ולנחלה שלי אחרי שנים ארוכות ותלולות אני ברוך השם הגעתי, אני אוהבת אותך יותר משמילים יכולות לתאר. זה מסר לכל אלה שמרגישות כמו שאני הרגשתי, לא להרים ידיים. להמשיך להאמין שהוא יגיע ולפקוח עיניים כי אהבה אמיתית יכולה להגיע ממקומות לא צפויים", כתבה עובדיה.

שחף רז וטליה עובדיה (צילום: אור גפן)
שחף רז וטליה עובדיה (צילום: אור גפן)