השחקנים חן אמסלם ונדב נייטס בילו יום שלם כזוג ולא בסדרה או הצגה חדשה אלא על סט הצילומים של "H&O BRAND COLLECTION". על סט הצילומים סיפרה אמסלם כי היא מאוד מתרגשת ושמחה להצטלם לראשונה לקמפיין אופנה. על אף השמועות על פרישה מעולם המשחק, השנה שיחקה אמסלם בסרט הקולנוע "בתולים" אותו ביים וכתב בעלה מאור זגורי והיא כבר מצפה לצילומים הקרובים של הסדרה המצליחה "זגורי אימפריה" שיחלו בחודש יוני, שגם אותה כותב בעלה. "אני אוהבת לעבוד עם מאור. מאוד מאתגר לחזור לדמות של אבישג אחרי עשר שנים, היא השתנתה ואני השתניתי".

אמסלם וזגורי חובקים כזכור שני ילדים משותפים - לאב והירו. על סט הצילומים סיפרה אמסלם על חייה כאמא ושיתפה בלוח זמנים הקדחתני שלה. "אני קמה בבוקר אחרי לילה ללא שינה, מתקתקת את הבית, לוקחת את הילדה שלי למסגרות, לא שוכחת גם פרי בתיק, חוזרת לתינוק שלי, מניקה אותו, יוצאת לאימון, חוזרת, מכינה ארוחת צהריים, אוספת את הילדה מהגן, יורדים לגינה, חוזרת, מקלחות, ארוחת ערב ומתארגנים לשינה ואז היום שלי מתחיל".

חן אמסלם, נדב נייטס (צילום: אור דנון)
חן אמסלם, נדב נייטס (צילום: אור דנון)


"אני מתארגנת להצגה, חימום קולי ברכב, מגיעה עם הקהל מתאפרת בעשר דקות, והופכת לנסיכה לשעתיים שלמות. בסוף ההצגה אני נכנסת להשתחוות בשמלת כלה נוצצת, הקהל מוחא כפיים סוערות, תודה לאל, ואני בעצם יודעת שכל הנשים בקהל מוחאות לי כפיים על זה שאני אמא שמחכים לי שני ילדים בבית, שאני אמא שעובדת ובוחרת בעצמה ועל כך באמת מגיעות לי כפיים", הוסיפה אמסלם.

חן אמסלם (צילום: לידור חדידה)
חן אמסלם (צילום: לידור חדידה)