כוכבת "האח הגדול" בדימוס ואושיית הרשת, עינב בובליל, ילדה את בתה החמישית ריף לפני כשלושה חודשים. רגע אחרי הלידה כולם התרכזו בבטן המשורטטת והישרה שלה, כשהיא הגיעה להשקה עם חולצת בטן והפתיעה את כולם. בובליל מהירה להרגיע את העוקבות וסיפרה שלולא מתיחת הבטן שעשתה, לא הייתה נראית כך. 

כעת בובליל עולה שוב לכותרות והפעם מתגובה קשה שקיבלה מאחת עוקבותיה, שכנראה הייתה מיועדת לאחת מחברותיה ונשלחה בטעות אליה. בהודעה נכתב כי בתה החדשה של בובליל "מכוערת כמו יתר הבנות שלה". בובליל שקלה אם לפרסם את שמה ואת ההודעה שלה בפומבי והחליטה שלא.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עינב בובליל, אלי בניסטי וילדיהם (צילום: ענת מוסברג)
עינב בובליל, אלי בניסטי וילדיהם (צילום: ענת מוסברג)

עוד הוסיפה בגרון חנוק: "אתן יודעות מה מישהי רשמה לי? היא לא התכוונה לרשום את זה לי, היא התכוונה לרשום את זה לאחת החברות שלה וזה הגיע אליי, שריף מכוערת כמו הילדות האחרות שלי. עכשיו חשבתי... סליחה, אם להעלות את זה וידעתי שאקבל מיליון תגובות והכל. חשבתי לעלות את זה עם השם שלה. איך אפשר להגיד על תינוק מכוער? בחיים שלי לא אמרתי על תינוק מכוער? בחיים שלי לא אמרתי על תינוק 'מכוער'. איך אפשר להגיד על ילד דבר כזה? אין לכן מה לעשות בחיים? על ילדים קטנים? לאן הגענו. אחר כך מתפלאים שהמצב שלנו במדינה ככה. הלב שלי כואב. כואב ועצוב, מאוד". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

עינב בובליל נשברת מהתגובה הקשה שקיבלה על בתה (צילום מסך אינסטגרם)