כבר קשה לעקוב אחרי הריבים הסוערים שמביאה איתה העונה הנוכחית של "הישרדות" אבל אם יש ריב אחד שנמשך לאורך העונה הוא הריב של השורדת גל רובין ומי שכבר הודחה, דורין דותן שנכנסה לחבר המושבעים. בפעם האחרונה שנפגשו באולפן, דותן אמרה לרובין דברים קשים כמו: "הייתה לה קירבה אחרת עם טל, שחצתה בעיני את הגבולות הטובים והנעימים", "אף אחד לא בקשר איתך, תעשי חשבון נפש", "את לא תשרדי את התעשייה הזאת דקה" והמשפט ששבר את גב הגמל - "את תמיד תישארי חתולת רחוב".

רובין שיתפה על פגיעתה ברשתות החברתיות ודותן שהבינה את חומרת המילים מיהרה להתנצל. השתיים נפגשו באירוע של "פרטנר" בפורים ונראו מיודדות וכי שמו את הפרשייה הזאת מאחוריהן. אמש רובין חגג את יום הולדתה ה-33 במסעדת סיטרה בתל אביב, אלא שהיא לא ידעה מכך. בן זוגה תמיר נחום אירגן לה מסיבת הפתעה שכללה את כל חבריה הטובים מהריאליטי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גל רובין מופתעת (צילום: ניר פקין)

מי שבלטה באירוע הייתה דותן שהגיעה לפרגן ולחגוג עם רובין על אף המחלוקות בעבר אלא שהיא לא רצתה להצטלם מכיוון שקרובה לאחד מפצועי הפיגוע בסוף השבוע והיה לה קשה להיות נוכחת באירוע, אך היה חשוב לה לשמח את רובין. עוד הגיעו השורדים שעדיין במשחק: אלית מוסאיוף וסהר כהן. גם חלק מהמודחים הגיעו, ביניהם: דניאל ציוני, טניה לאורן, מאור שושן ואחרים. אם חשבתם שאולי טל מורד ומאיה קיי יפתיעו ויגיעו, אז ממש לא. אבל הגיע הכפיל של מורד, הלא הוא בן זיני. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

גל רובין ותמיר נחום (צילום: ניר פקין)
גל רובין ותמיר נחום (צילום: ניר פקין)

סהר כהן, מאור שושן, דניאל ציוני, גיא רוזן (צילום: ניר פקין)
סהר כהן, מאור שושן, דניאל ציוני, גיא רוזן (צילום: ניר פקין)