שר סנדה, הלוא היא שר פיטנס, הודיעה בשבוע שעבר על סגירת סניפי המותג שלה לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים. על פי דיווחים החברה שלה נקלעה לחובות של כ-24 מיליון שקלים, ובהודעה שהוציאה לקהל עוקביה כתבה: "לכל משפחת שר פיטנס היקרה שלי. לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים. כמובן שכל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא. אוהבת ושולחת חיבוק חזק, שר".

שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)
שר פיטנס (צילום: שר פייס סטודיו)

כעת כך נראה, הבלאגן של סנדה רחוק להסתיים. לאחר שהודיעה ללקוחותיה שהחיובים על חודש מרץ יזוכו במלואם, היום שחררה כוהנת הפיטנס הצהרה לפיה חברת האשראי מסרבת לתת לה לבצע את הזיכויים שהובטחו: "אני רוצה לשתף אתכן שחברת ישראכרט מסרבת לתת לנו לבצע את הזיכויים הכספיים ולמרות כל ניסיון מצידנו לקבל מענה ראוי – כל הפניות שלנו נתקלות בסירוב". 

שר פיטנס על הקשיים מול חברת האשראי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שר פיטנס על הקשיים מול חברת האשראי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה סנדה כשביקשה מלקוחותיה לפנות לחברת האשראי בעצמן ולבטל את הוראת הקבע הקיימת: "אני מבקשת מכל מי שחויבה בהוראת קבע בחודש מרץ לפנות בדחיפות לחברת האשראי ולדרוש ביטול עבור החיוב החודשי שלא ניתן עבורו שירות (חודש מרץ). זוהי זכותכן החוקית לדרוש זאת מהם לפי חוק הגנת הצרכן והם לא יכולים לחיי אתכן על שירות שלא ניתן".

פיטנס כאמור, סוגרת את סניפיה לאחר שעורך דינה פנה לבית המשפט בבקשה להוצאת צו עיכוב הליכים והסדר חוב בין החברה לנושיה, בטענה כי החברה נקלעה לקשיים בעקבות מגפת הקורונה, אך גם זה לא עזר.