חודש לאחר שילדה את בתה הבכורה, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", הגר משה שהתחתנה עם השידוך מהתכנית ניר פור הגיעה להשקת תערוכת "מלח הארץ" של "אביבי מטבחים". כזכור, משה חשפה חודש לאחר הלידה את שם בתה הבכורה אריאה. בראיון ל-TMI נשאלה משה על השינוי הגדול מאז הפכה לאמא.

ראיון ראשון מאז הלידה. איך הייתה הלידה?
"וואו, החיים השתנו מהקצה אל הקצה. אנחנו מאושרים. זה מטורף השינוי והאושר, אי אפשר להסביר את זה במילים. זה אחרי היריון ראשון וזה פעם ראשונה שאני יוצאת מהבית לבד ועוצרת את כל היום הזה כדי להתעסק בעצמי. איפור, שיער, ביגוד - דברים שלא עשיתי מאז הלידה, יש בזה משהו נחמד אבל אני כבר מתגעגעת אליה ומחכה לחזור הביתה".

הגר משה בראיון ראשון מאז הלידה: למה היא פרצה בבכי? (ראיון: ענת בר לב, צילום: רפי דלויה)

אתמול חשפתם את שמה של התינוקת, אריאה. למה חיכיתם חודש לגלות את השם?
"האמת שלקח לנו קצת זמן עד שהחלטנו על השם ולקח לנו זמן להוציא החוצה. זה לא היה סוד, כל מי ששאל - ידע. לקח לי זמן לכתוב את הפוסט הזה. אולי זה משהו נורא מגונן של אמא. בכל מה שקשור אליה, קשה לי לשחרר את זה החוצה. קצת קשה לי, אני מודה". 

איך ניר מתפקד כאבא?
"ניר אבא מושלם, כמו שחשבתי שהוא יהיה. היא זכתה בענק שהוא אבא שלה, הוא אבא מדהים".

איך את מתמודדת עם השינוי הגדול בחיים שלכם? 
"אני חושבת שבגלל שחיכינו לזה המון זמן ואנחנו יחסית מבוגרים, שלא לומר קשישים, אז זה שינוי שהוא מבורך כי את מרגישה שאת שנים התעסקת בעצמך ואת מבינה פתאום את המהות של החיים. את אומרת לעצמך: 'על מה בזבזתי כל כך הרבה זמן?'. הכל מקבל פרופורציה אחרת. אני לא אגיד שאין קושי ולילות לבנים ועייפות ורגעים שאני אומרת 'וואו אני מתה לכמה רגעים עם עצמי', אבל אנחנו כל כך מתמוגגים ממנה שזה שווה את הכל". 

ניר פור, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר פור, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


את מצליחה לישון בלילות?
"לא כל כך ישנים כרגע, היא עוד פיצית. אבל אנחנו בסדר. ניר היה איתי בבית חודש שלם ועכשיו הוא חזר לעבודה אז אני יותר מתעוררת בלילות. מסתדרים. עייפות גם בתור רופאה זה משהו שאת מתרגלת אליו". 

מה למדת על עצמך מאז שאריאה הגיעה לעולם?
"למדתי מלא דברים. לא ידעתי אהבה כזאת קודם, זה משהו פסיכי. שיש בך נתינה אין סופית, שהכל שווה את החיוך הקטן הזה שלה. את לומדת על עצמך כל יום דברים חדשים. זה משהו שאי אפשר להסביר אותו במילים". 

מה עמדתך בנוגע לרפורמה המשפטית ולמצב במדינה?
"אני פחות רוצה להיכנס למי צודק ומה אני חושבת על הרפורמות. זה מאוד עצוב לראות את זה ולראות שזה המצב שהגענו אליו וזה מדאיג ואני מקווה שימצאו את הדרך לשבת ולדבר אחד עם השני, כי לא יכול להיות שאין דרך להגיע לפשרה". 

הגר משה (צילום: רפי דלויה)
הגר משה (צילום: רפי דלויה)