העונה החדשה של "אהבה חדשה" עלתה אמש (שלישי) בערוץ רשת 13 עם כוכבות העונה הנוכחית נויה אריאלי, יובל מאור ודניאל לוי שינסו את מזלן בריאליטי המצליח בתקווה למצוא את האחד שאהבה נפשן. רגע אחרי שצפו בפרק הראשון בכיכובן סיפרו לנו הכוכבות החדשות על התחושות שמלוות אותן מאז הצפייה בפרק. 

נויה אריאלי סיפרה ל-TMI: "וואו עוד מנסה לעכל את הערב שהיה ולא מצליחה. אולי זה כי לא ישנתי בלילה הרבה אהבה וחיבוקים מהמון אנשים שאני מכירה ולא מכירה וזה כל כך מרגש.פתאום לראות את זה על המסך כל כך חשופה לעיינים וביקורת של הרבה אנשים ולהגיד: 'וואו נויה אני גאה בך'. זה לא פשוט הגעתי לתהליך הזה עם מטרה ובתור מישהי שמאמינה באהבה הלכתי על זה בכל הכוח. דבר שכבר שם אותי בנקודת התחלה מאוד רגישה. ועכשיו אני חיה הכל מחדש וכל רגע מזיז משהו בלב ובאמת הלב שלי דפק חזק חזק אתמול בערב. מקווה שגם אתם התרגשתם יחד איתי. משפט אחרון לסיום פסטה עם רוטב חלק זה יותר טעים מפסטה עם גושים, יאלה שחררתי, זהו מבטיחה".

נויה אריאלי, אהבה חדשה (צילום: רן יחזקאל)
נויה אריאלי, אהבה חדשה (צילום: רן יחזקאל)


דניאל לוי מסרה: "יצאתי למסע. כשהנחתי על כף המאזניים את הרצון שלי לזוגיות ואהבה אל מול הפחד שלי מחשיפה, הכף נטה לאהבה. אז יצאתי למסע. מסע אל הלא נודע, עם הרבה פחדים, חששות והגנות שבניתי במשך השנים, אבל עם אמונה ענקית בבורא עולם ומטרה אחת ברורה - זוגיות. שחררתי שליטה (ומי שמכיר אותי יודע שזה על גבול הבלתי אפשרי), ניפצתי אט אט את החומות שלי, פתחתי את הלב, והנה אני עומדת מולכם חשופה מאי פעם. אשקר אם אומר שהיה קל, זה עדיין לא קל ויש הרבה חששות, אבל זה היה שווה כל רגע. מקווה שתתרגשו מהדרך שלי".

דניאל לוי, אהבה חדשה (צילום: רן יחזקאל)
דניאל לוי, אהבה חדשה (צילום: רן יחזקאל)


יובל מאור מסרה ל-TMI: ״לפני כמה חודשים פנתה אליי קורל, מלהקת מ"אהבה חדשה" ושאלה אותי שאלה פשוטה –'את רווקה?'. הייתי רווקה באותה התקופה, אחרי מערכת יחסים לא פשוטה וניסיתי לצאת לדייטים. ולא הלך לי. אז עניתי לה תשובה שקצת התביישתי בה – 'כן'. 
מפה לשם, התגלגל לו תהליך של אודישנים ומיונים – כשאני הייתי בטוחה שבשלב זה או אחר יגידו לי 'טוב, סורי את לא מתאימה, בהצלחה!'. במקום זאת, מצאתי את עצמי עומדת מול שער של קומפלקס דירות בנחלת בנימין, באמצע נובמבר, עם מזוודות ואחרי פרידה ממשפחה, חברים ועבודה. מנותקת לגמרי מהכל, נכנסתי למה שבדיעבד תתברר בתור ההרפתקה הכי טובה שיכלתי לאחל לעצמי. חוויתי רכבת הרים רגשית, גיליתי על עצמי דברים מדהימים, צחקתי, בכיתי, כעסתי, התמלאתי בגאווה וברצון להיות הגרסה הכי טובה של עצמי".

"זכיתי בחברות מדהימות והכרתי אנשים שאני מאחלת לעצמי שתמיד אוכל לקבל את עצתם. ועד עכשיו זה היה משהו שלי, שחלקתי עם מעט מאוד אנשים. ואתמול זה הפך להיות של עוד אנשים. של עוד הרבה אנשים. אנשים שלא היו שם, שיכירו, ישמעו, יצחקו, יכעס, ולא בטוח שהם יאהבו את מה שהם רואים. אז בואו אני אגיד לכם משהו - זה מפחיד פיגוזים. זה מפחיד להיחשף, זה מפחיד לשתף, זה מפחיד לדעת שיהיו אנשים שישפטו ויבקרו בלי לדעת מה באמת היה שם. אבל זה גם מרגש. סוף סוף, אני אוכל לספר ולשתף את מה שקרה. סוף סוף אני אוכל להראות מה עבר לי בראש ומה עבר לי בלב (ואו-הו, כמה עבר על הלב).אז כמו שלמדתי ב-24 ימים אינטנסיביים של צילומים – אני משחררת. מה שיהיה, יהיה. אני מקווה שתתרגשו, תשמחו, תצחקו, תכעסו, תאהבו (וגם אם לא תאהבו, זה בסדר) ובעיקר תהנו יחד איתי". 

יובל מאור (צילום: רן יחזקאל)
יובל מאור (צילום: רן יחזקאל)