אברולה ניקולאידיס, רעייתו זה 62 שנה של הזמר טריפונס, נפטרה לפני כשבועיים בניקוסיה. טריפונס השבור החליט שהוא חוזר לארץ לאחר לבטים קשים, וממשיך כאן את ההופעות.

שלום לזמר האגדי טריפונס, משתתפת בצערך. ממה היא נפטרה?
״סוכרת וסרטן. בשנתיים האחרונות היא חלתה, נפטרה בבית חולים סיעודי, אני והילדים היינו לידה. זה היה קשה מאוד עבורי אחרי 62 שנים משותפות, להתרגל לחיות בלי אהבת חיי. אני אוהב את ארץ ישראל ואני פטריוט גדול. אשתי חיה שנים איתי בארץ ודיברה עברית. הייתי נאמן לה כל השנים ומעולם שמי לא נקשר בשום שערורייה, ואני גאה על כך שדבקתי באהבת חיי. בתחילת אפריל אחזור לאזכרה בניקוסיה, שם היא קבורה. לפני חודש וחצי חגגתי יום הולדת 79, ועצוב לי לחשוב שהיא לא תהיה איתי ביום הולדת 80, אבל החיים חזקים מהכל ואני ממשיך, אין ברירה. הילדים שלי גרים בניקוסיה, ולאחרונה נולד לי נין״.

איך אתה מתכוון להמשיך את העשייה המוזיקלית שלך?
״אני אמשיך במה שעשיתי כל הזמן בצורה הכי טובה, הקהל אוהב אותי ומרעיף עליי אהבה, נותן לי חיזוקים ואת הכוח להמשיך״.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טריפונס (צילום: שוקה כהן)
טריפונס (צילום: שוקה כהן)

במסגרת יום האישה נערכה השבוע בחברת פלייטיקה, המעסיקה 4,000 עובדים - כאלף מהם בארץ - הרצאה של רעיית ראש הממשלה לשעבר, ליהיא לפיד.

דווקא בשבת הכי חמה השנה אירחה הסקסולוגית איריס בר־און מסיבת חמין לכ־50 מוזמנים. בין האורחים בגינתה המטופחת נצפו: אביבה אבידן, ציפי מור, ננסי ברנדס, אסף אשתר, בכור צבאן מרשת תכשיטי צבאן, דויד בן בסט מבעלי תחנות הרדיו רדיוס ולב המדינה, נעמי צ'רפק והזמר שי מדואל, שגם ביצע דואט לוהט עם אבידן.

בר־און, היה חם עם החמין?
“היה טעים. האוכל כלל חמין, דג מרוקני, לחמי הבית, סלטים, שקשוקה לצמחונים, חריימה, פשטידות ועוגות להתעלף של אוטמזגין. הייתה גם מוזיקה, שירה, ריקודים, חיבורים בין אנשים וגם שני שידוכים".

בלגן חדש באחת ממשפחות טייקוני הנדל"ן. אחד האחים של האימפריה רכש למאהבת שלו דירת יוקרה במגדל הפילהרמונית בפרויקט “כוכב הצפון" בת"א.

צרות העולם הראשון: כוכבת ״מחוברים 2018״ דנה לוזון, אשתו של מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון, טסה לחופשה משפחתית בדובאי. אלא שהטיסה חזרה, שנקבעה לאחת בצהריים, נדחתה עד לשתיים בלילה ובסופו של דבר המריאה רק שעתיים אחר כך. את השעות הארוכות לוזון בילתה בשדה בעבודה ובלימודים דרך המחשב הנייד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>