השר לשעבר ד״ר יובל שטייניץ עושה חיל באקדמיה. בהודעה לסטודנטים לממשל באוניברסיטת רייכמן נמסר כי לאור הביקוש הגדול לקורסים שלו בנושאי אנרגיה, משאבי מים, אוצר, נושאים אסטרטגיים וענייני מודיעין, נפתחו השנה שני קורסים נוספים שלו.

ד"ר שטייניץ, תהיה גם הרצאה על המחאה המשפטית?
“הסטודנטים מאוד סקרנים ואינטליגנטיים. תענוג לחזור וללמד פילוסופיה״.

בנג׳מין אלבז, בנו של הזמר גד אלבז ונכדו של הזמר בני אלבז, משחרר סינגל שני - "בעולם אני אורח״, בלדה המבטאת את פיסות חייו, הקשיים שעבר והמוזיקה שהיא התרופה עבורו.

סבא בני אלבז, זה בגנים?
״אני מאחל לנכד שלי בנג׳מין הצלחה רבה. אני שמח עבורו מאוד. בנג׳מין הוא הנכד הראשון שלי והיפה של סבא, שקרוי על שמי. אני הסנדק שלו. אני מקווה שבנג׳מין לא ילך בדרכי לעולם וייקח את האומנות והשירה המצוינת שלו למקומות אחרים לגמרי, ולא ייתן לאחרים למשוך אותו למקומות ריקים. שלא ייגרר לשום פוליטיקאי ‏ביקום ויעסוק רק במוזיקה ואומנות״.

בני אלבז (צילום: פלאש 90)
בני אלבז (צילום: פלאש 90)

הרמטכ"ל לשעבר, אביב כוכבי, זכה לכבוד מיוחד בשישי האחרון בהיכל התיאטרון במוצקין. כוכבי הגיע עם רעייתו למופע המשותף של ריקי גל ושלומית אהרון ונהנה מהרפרטואר. באמצע המופע גל קלטה שכוכבי יושב באולם ואמרה: “צריכים אנשים כמוך". הקהל הריע לכוכבי. בסוף המופע הוא ניגש להודות לזמרות על המופע המצוין ואף הצטלם איתן, והבטיח למנכ"לית ההיכל שמאחר שהוא גר קרוב ויש לו עכשיו יותר זמן, יעשה מינוי. אגב, רק יום קודם לכן הוא נצפה בהצגה “אני סבתא שלך" בתיאטרון הקאמרי, והצטלם למזכרת עם המעריצים והמעריצות, בהן בלטה במיוחד גליה דרור שיק.

אביב ויעל כוכבי (צילום: היכל התיאטרון - קריית מוצקין)
אביב ויעל כוכבי (צילום: היכל התיאטרון - קריית מוצקין)