הזמרת נינט טייב שברה שתיקה רועמת והביעה בפומבי את תמיכתה בהפגנות נגד הממשלה, כששלחה היישר מהופעתה על במת ההאנגר 11 חיזוקים למפגינים. ״כשאין שום מגבלות על הכוח השולט, האיזון מופר וזה מסוכן. אני רוצה לשלוח למפגינים חיזוקים ואהבה בלב. וגם לאלו שלא מסכימים איתי כי זה שיח פתוח״, אמרה לקהל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

בעקבות המסר ששלחה הזמרת היא נאלצה להתמודד עם לא מעט תוקפנות שהופנתה כלפיה, בין היתר גם מטעמו של הראפר הצל (יואב אליאסי). מי שפחות אהבה את הבחירה של הצל להגיב לדברים הייתה אחותה הקטנה של נינט, סופיה טייב, שהעלתה סטורי בו תקפה: "צל שעשה קריירה מלהיות צל של מישהו, שלא לומר ענן שחור שמנסה להשחיר ולרכב על גבם של כל המצליחים בארץ". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

סופיה טייב נגד הצל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סופיה טייב נגד הצל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בתגובה לדבריה של סופיה, הצל לא נשאר אדיש מנגד והחליט להגיב בפוסט עוקצני בחזרה בעמוד הפייסבוק האישי שלו: "קצת אירוני שמישהי שהדרך היחידה להסביר מי היא זה להגיד אחות של נינט קוראת למישהו הצל של. קצת מודעות עצמית...", והוסיף: "לא משנה כמה תתחנני, כמה תלקקי וכמה תיישרי קו, תמיד אבל תמיד תהיי בעיניהם אחות של נינט טייב עם דגש על הטייב מקריית גת". 

חוץ מהראפר הצל שדעותיו ידועות לכולנו ומצא הזדמנות לתקוף את הזמרת המצליחה, ספגה הזמרת תגובות נאצה ברשת גם מתומכי המשטר והימין. בין המילים הקשות שנכתבו היו: ״בורא עולם ירמוס אותך יא שמאלנית בזויה״,״אחרי שנינט לקחה צד אולי גם הקריירה המוזיקלית שלה תיגמר, מסקנה לא משתלם להיות שמאלני מחמד״, או ״חנפנית צבועה, אומללה כמו אחותך לקקנית של השמאל״ ועוד תגובות רבות שנוסחו באופן לא קל.

לעומת התגובות המכוערות, הזמרת זכתה גם לתמיכה וחיזוק, כאשר בין המילים החמות נכתב: ״היה מעולה. וגם הדרך שהתייחסת למה שקורה בצורה שמעודדת שיח פתוח ופשרה בין גישות שונות".