לפני שעות ספורות מדינה שלמה הזילה דמעה כשהגיעו הבשורות הקשות מבית החולים איכילוב על מותו של אור אשכר ז"ל, שנרצח בפיגוע בדיזינגוף ונלחם במשך שבוע וחצי על חייו כשהוא במצב אנוש ומחוסר הכרה. אשכר היה בן זוגה של אושיית הרשת לי מנחם והיה מקורב ומיודד עם מפורסמים רבים בתעשיית הבידור. כתבת חדשות 12, אדוה דדון, שיתפה בהתכתבות של מנחם ואשכר לפני הפיגוע וכתבה: "הלב נקרע". 

המנחה אילנית לוי כתבה: "כמו סכין בלב שפילחה לי את הנשמה. לא יכולה לזוז מעצב. יהיה זכרך ברוך אור. אין מילים לנחמה למשפחתו ולבת זוגו". גם רוסלנה רודינה כתבה: "איזה עולם אכזר, פשוט לא פייר. לא פייר שאנשים סתם הולכים ככה. לא פייר שמתייחסים לחיי אדם בצורה הזו. תתחילו לתת עונשים שאין סיכוי לשיקום מהם לכל המחבלים החראות האלה. שישרפו אמן בגיהינום. באיזה מדינה אנחנו חיים? לשרוף אותם, את כל הרוצחים האלה!". סטטיק כתב: "זו לצערנו המציאות במדינה המשוסעת שלנו. בוקר מאושר שהיה לי מתחלף תוך שעות בשברון לב וכאב". 

נסרין קדרי כתבה: "הלב שלי נקרע. אי אפשר להתרגל לזה. קיוויתי והתפללתי שאולי הפעם זה יגמר אחרת". אייל גולן כתב: "סיפרו לי שאהבת את המוזיקה מאוד ושאפילו היית בהופעה האחרונה במנורה. האור שלך לעולם לא יכבה". מאיה קיי כתבה: "לא יכולה לתאר כמה שורף לי הלב. הייתה לי תקווה עד השנייה הזאת שהדבר הזה יגמר בטוב". קורל סימנוביץ' כתבה: "אור נלחם על חייו עד הרגע האחרון וכך גם יזכר לגולנו. אור הגיבור". 

אור אשכר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
אור אשכר ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')