הדוגמנית הטרנסג׳נדרית שעברה תהליכי התאמה מגדרית אותם שיתפה ברשתות החברתיות, רומי אברג'יל, עזבה לאחרונה את ישראל והחליטה למצוא מושב קבע בתאילנד. אלא שנראה ש"לא כל הנוצץ זהב", כי למרות שאומרים תאילנד מדמיינים ריזורטיים יוקרתיים, מסאז'ים מפנקים וקוקוס בחופי ים תכולים, אלא שלאברג׳יל חשוב להבהיר שהמצב הוא שונה עבורה, כי היא לא מוצאת עבודה ומקור פרנסה לממן את החיים החדשים שלה.

אברג'יל שיתפה את עוקביה וכתבה: ״זה ממש לא גן עדן, אני מאוהבת בתאילנד אבל צריכה למצוא תעסוקה ואני בודקת אופציות״. כשנשאלה למה ברחה מישראל, השיבה: ״בישראל לא הייתה לי שום מציאות ולא חיים, כרגע אני מחפשת עבודה וכיוונים, אין לי מה לעשות בישראל בכלל. מדינה אוכלת יושביה, וגונבת את האזרחים״.

רומי אברג'יל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי אברג'יל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד פנתה לעוקביה לעזרה במציאת עבודה: ״אני יכולה לעשות הכל, אם מישהו מכיר אשמח להצעות״. כמו כן, שיתפה למה היא לא מתפרנסת מקמפיינים באינסטגרם כפי שעושים הקולגות שלה בתחום, השיבה: ״כי לא נותנים לי, מציעים לי, כשלא מעריכים אותך ומזלזלים בך, אין חשק ליצור תוכן, כנראה לא הקפתי את עצמי באנשים שמאמינים בי, וזה בסדר אני יכולה לעשות הכל בעצמי. ואני אגיע למקומות הגדולים ומי שמזלזל בי לא ראה כלום״.

רומי אברג'יל (צילום: אור גפן)
רומי אברג'יל (צילום: אור גפן)