אתמול (שלישי) נערכה ההלוויה העצובה של אור אשכר ז"ל שנרצח בפיגוע הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב עם רבבות של אנשים שהגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה. רגע אחרי ההלוויה הזמר רמי קליינשטיין נפרד מאשכר כשהקדיש לו את השיר "נוצה ברוח" וחשף היכן הם הכירו לראשונה: "את אור פגשתי בבר בדיזינגוף 190, לא רחוק מהמקום בו נרצח על ידי מחבל מתועב".

בן זוגה החדש של חברה שלנו ליקוש, שסוף סוף נראתה מאוהבת אחרי תקופה ארוכה. ישבנו על הבר והתחלנו לדבר ובסופו של דבר העברנו את כל הערב יחד הוא ואני מדברים על החיים. הוקסמתי מילד בן 32 כל כך קשוב, חכם, מיוחד במינו. בעיניים שלו הייתה צניעות שכבר לא רואים, עם חיוך חצי מבוייש ועיניים בוהקות ברגע שמדברים על האהבה החדשה שלו ועל עצות בענייני זוגיות והחיים".

"אין דרך להסביר את הכאב ביום הזה, שאותו ילד אור, פשוטו כמשמעו, מלח הארץ, נקבר היום מול אימו, אחיו, בת זוגו וחבריו. אין מילים שיכולות לנחם אין הסבר מניח את הדעת שיסביר למה דווקא הוא, ולמה דווקא בשיא, ולמה אור יצא לחתונה של חברים לבוש בחליפה ולא זכה להגיע, כשיצאתי מהבר אמרתי לאלכס, ליקוש ואור חתונה, אז למה לא זכינו לרגע הזה", הוסיף קלינשטיין. 

רמי קליינשטיין (צילום: רמי זרגנר)
רמי קליינשטיין (צילום: רמי זרגנר)