במשך עונה שלמה של הסדרה "מחוברים", שמשודרת ב-HOT, זכינו ללוות את הזמרת קרן פלס במסע האישי והמשפחתי שלה, תוך שהיא מתמודדת עם מחלה נוירולוגית מטרידה. העונה הנוכחית קרובה לסיומה, ובדרכה של הזמרת לאחת ההופעות הגדולות והמשמעותיות בחייה, היא החליטה לנצל את הזמן על מנת להעיף מבט לאחור על התקופה הלא פשוטה, ולפחות לנסות לשלוח מסר אופטימי. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרן פלס ב"מחוברים" (צילום: באדיבות HOT)

"שום דבר לא ידוע, לא שנה לא שבוע", פתחה פלס את הדברים עם מילות השיר "זה קורה" של אריק לביא. פלס סיפרה בסרטון כי באותה התקופה הכאבים שחשה חזרו, זאת אחרי שבאורח פלא לא היה צורך שתעבור את הניתוח שנקבע לה, ובשלב זה היא החזיקה בתור ל-MRI על מנת להבין מה מצבה הבריאותי. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פלס סיפרה כי רגע לפני שהיא נפרדת מהמצלמות היא הייתה רוצה לסכם בסיפור אופטימי, אך מצאה שקשה לה לראות את חצי הכוס המלאה. "אני לא מחליטה איזה סיפור לספר, אני מרגישה כמו בסרט שפשוט חוזר על עצמו", אמרה. תוך שהיא בדרך למופע הסולו הראשון שלה באמפי קיסריה, הבדיקה הפולשנית והמאיימת ריחפה מעליה.

"אני לא יודעת מה זה אומר, אני רק יודעת שצריך כל הזמן לדעת שאנחנו על תנאי בתוך מה שאנחנו עושים. כל דבר כמו שהוא בא ככה הוא יכול ללכת, גם הדברים הרעים וגם הטובים", סיכמה הזמרת.