האוליגרך מיכאל צ'רנוי, בין השאר אבי שני ילדיה של אשת העסקים והזמרת לעת מצוא, ניקול ראידמן, חי את החלום. לא רק שהוא לא מפסיק לטייל במקומות היוקרתיים בעולם, הוא גם מצ'פר את החברים הקרובים ואת בת הזוג, המניקוריסטית סוזי רובין, שלקחה פסק זמן מהלק־ג׳ל לטובת החופשות המפנקות בריזורטים.

לפני כחודש שכר צ'רנוי מטוס פרטי וסגר ריזורט שלם בטורקיה לרגל חגיגות 45 לבתו הבכורה רינה, מאשתו הראשונה, לובה. למאורע הצנוע הוטסו כל החברות שלה מרחבי העולם, שהגיעו ברכבת אווירית לחופשה של ארבעה ימים של שיכרון חושים, שכללה צילומים בכדורים פורחים, מופעי אומנים ושמפניות דום פריניון - הכל על חשבון הברון. לאחר החופשה המפנקת שארגן לבתו, נזקק צ'רנוי לחופשת הרגעה נוספת ולשם כך הטיס את בני משפחתו לתאילנד, שם שכר וילת פאר באחד הריזורטים היקרים בעלויות צנועות של כמה מאות אלפי דולרים.

מי שלא הוזמנו לחופשות הם הילדים המשותפים שלו ושל ניקול ראידמן, שמיום הפרידה ביניהם יוצאים לחופשות עם אמם.

ניקול, יום האם?
“אין לי מה לומר. אני דואגת לילדיי לכל מה שהם צריכים. מעניקה להם חום ואהבה ומבלה איתם זמן איכות בחופשות שלנו".

צ׳רנוי בחר לא להגיב.

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)

> הזוג הראשון של העולם התחתון, מיכל וניבי זגורי, הפריד כוחות. מיכל, עו"ד בהכשרתה, נחשבת כחזקה והדומיננטית ביותר מכל נשות עברייני ישראל וגם נחשדה בקשירת קשר לכאורה בניסיון רצח של טל קורקוס, שהיה עד המדינה נגד הבעל שהפך בינתיים לאקס. זגורי עלה לאחרונה שוב לכותרות בשל מאבקו נגד עו"ד משה שרמן, בעימות שמסעיר את העולם התחתון. בית המשפט לא משחרר את שרמן מייצוגו של זגורי, אף שבין השניים עברה פומה שחורה.
זגורי רק מסרה: “אין תגובה", ועו"ד אליז קסנטיני, המייצגת את ניבי זגורי, התעלמה מפניותיה של ליאורה.

> עוד פאוור קאפל תקשורתי מתפרק. אחרי למעלה מעשור ושני ילדים, מנכ״ל מאקו אורי רוזן ועיתונאי "הארץ" הילו גלזר הפרידו כוחות. מקורות מספרים שהשניים נשארו ביחסים מצוינים, אבל רוזן נמצא כבר כמה חודשים במערכת יחסים וכבר מתגורר יחד עם רקדן בלט צעיר, נכד של אישיות תקשורתית מפורסמת.

גלזר ורוזן בחרו שלא להגיב.